Last van rechter ribben bij mijn zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke27, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janneke27

janneke27 Lid

1 mei 2008
    52
    0
    0
    Hey,

Ik ben nu 20 weken zwanger,en de zwangerschap gaat heel goed.
    Alleen heb ik sinds een week veel last van mijn ribben aan de rechterkant bovenin.
    We gaan donderdag voor de 20 weken echo naar het ziekenhuis,dus we zullen wel even aan de gynacoloog vragen waar die pijn in mijn ribben vandaan komt.
    We hebben met 19 weken zwangerschap al een echo laten maken een 3D+4D echo,en we weten nu ook dat we een meisje krijgen. :D
    Ons kindje was ook heel druk op de de echo.
    kan het ook door het schoppen van het kindje komen in mijn buik die pijn in mijn ribben.?
    we horen graag reactie die ook last van hun ribben hebben tijdens de zwangerschap.

Liefs van ons

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het, maar nog niet toen ik 20 weken was. bij mij doet het nu zeer van het schoppen, en ze ligt ook vaak in een stuit, en drukt dan met haar hoofd net onder mijn ribben. Meestal kan ik haar makkelijk een stukje opzij duwen :)

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Mijn ribben aan de rechterkant hebben ook wat te verduren. Maar das pas sinds een week. De kleine ligt nu netjes met het koppie naar beneden en schopt tegen mijn ribben aan.

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hou op over die ribben pijn.... oeff. ik wordt er snachts gewoon wakker van..... maarja, mijn kleine heeft ook bijna geen ruimte meer dus die duwt zijn kontje lekker onder mijn ribben...

Deel Deze Pagina