raar bultje op schede

Discussie in 'Gezondheid' gestart door dewie, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dewie

dewie Actief lid

29 jul 2006
    100
    0
    0
    Ik weet niet zo goed waar ik t moet plaatsen, dus doe t maar hier. Ben 3 maanden geleden bevallen van mn derde kindje en voel sinds gister opeens twee gekke bultjes op mijn schede. Dus mijn 'venusheuvel' zal ik maar zeggen. Ik vroeg me af of iemand dit herkend? Als ik het voel kan ik het bultje ook een beetje heen en weer bewegen. Het zit onderhuids, dus je ziet t niet met t blote oog, maar je kan t dus wel heel goed voelen. Ik hoop dat iemand misschien weet wat het wellicht kan zijn, of dat t gewoon is?

2. Meara

Meara Niet meer actief

Kunnen talgkliertjes zijn of opgezette haarzakjes.
    Wat ik ook vaker hoor is dat je na de bevalling vet gaat verdelen over je lijf. De meeste verdelen het niet en kropt op op 1 plek dus dat kan het ook nog zijn

3. dewie

dewie Actief lid

29 jul 2006
    100
    0
    0
    hoi meara,
    Bedankt voor je reactie! Ik had het weleens gehoord over talgklieren, maar over dat vet nog nooit. Ik hoop dat dit het is.
    Ik ben toch nog wat onzeker erover dus ga nog toch even langs de huisarts. Ik laat nog wel even weten wat hij denkt dat het is.

4. dewie

dewie Actief lid

29 jul 2006
    100
    0
    0
    Beetje late reactie, maar ik ben nog niet geweest. Ik ben even goed gaan kijken naar mijn lichaam en ben erachter dat het inderdaad kleine vetophopingen zijn. Ik voel het op de vollere plekken :). Ik was vroeger erg dun, dus kende het gewoon niet. Ik ben in elk geval weer gerust.

5. Meara

Meara Niet meer actief

Ben blij dat je gerustgesteld bent.
    Ik had het namelijk ook op sommige plekken.
    Meestal verdwijnt het met het ontzwangere vanzelf. Ik was ook een hele slanke en bleef 12 kilo hangen van de zwangerschap

Geniet lekker van je kleintje

Deel Deze Pagina