Beste, 7 weken geleden ben ik bevallen. Ik heb een aantal vreemde klachten (tintelingen, zweten, angstige gevoelens, hyperventilatie, duizeligheid, geen gram afvallen) die door de huisarts worden gewijd aan hormonale disbalans. Nu heb ik hier de laatste tijd veel over gelezen en kan ik me hier inderdaad wel in vinden.. hormonen blijken rare dingen met je te kunnen doen Nu heb ik mijn huisarts gevraagd of het verstandig is om weer met de pil te beginnen (Microgynon 30). Volgens hem is dit geen enkel probleem. Toch twijfel ik... Schop ik hiermee mijn hormonen niet nog veel verder in de war? Ik weet het even niet meer...
Hoi Dens, met de pil beginnen is wel het manipuleren van je natuurlijk hormoonbalans, maar deze is in de war en het kan op zich geen kwaad hier kunstmatig meer structuur in te krijgen. Ik kan je niet op voorhand zeggen dat je er baat bij zult hebben, maar het kan zeker helpen. En je kunt ook zeggen, ik probeer het een paar maanden en bevalt het me niet stop ik er weer mee. Groetjes BRigitte