Zat ik net nog eens m'n buikfoto's te bekijken, van de eerste tot de laatste, en bij de laatste foto werd ik me toch warm vanbinnen Ik kon me zowaar een kleine uk voorstellen die daarbinnen helemaal op een bolletje zit te soezen, wakker schiet en voor binnenhuisarchitect kan doorgaan, de hik krijgt, vruchtwater inslikt, noem maar op. Vind van mezelf dat ik een mooi tonnetje heb, niet te groot en niet te bescheiden en ben er zo trots op! Erg hé, zo zitten 'dikkenekken' Ga die buik wel missen als de beeb geboren is. Ook al zit die nu stevig in de weg, ben ik een wandelend stuk marmer en heb ik een naturel tijgerprint. Kan me niet schelen, ben trots op me buikkie! Nog dames die hun buik zo heerlijk en mooi vinden en die dadelijk zullen missen als ie verdwenen is?
Ik heb mijn buik ook erg gemist na mijn bevalling. Maar ook gewoon het zwanger zijn. Voelde me echt wat leeg/ eenzaam ofzo. Zeker de eerste weken. Maar dat hoort er ook echt bij denk ik! Een bevalling is al het eerste 'loslaten' van je kindje. Vind ik wel logisch dat je dat dan mist.
ik mis mijn buik nu ook. Kijk er al naar uit als we voor een tweede gaan, dat ik weer een buik krijg. En nu heb ik soms zelf 'jaloerse' gevoelens als ik zwangere vrouwen tegenkom. Natuurlijk ben ik nu wel vreselijk trots op mijn dochter.
Zooooo Platliggertje, heb je nog een Buik ik volg je verhaal al een tijdje, vrijwel iedereen waarschijnlijk... en we weten hoeveel moeite je hebt moeten doen om je baby erin te houden. alle offers die je hebt gedaan. Petje af Hoor... Maar wat zie ik nu? nu je kleintje mag komen, komt hij niet! wat is de wereld raar he.. ik zie je zowaar de 40 weken nog halen.. Veel succes!
hier hetzelfde hij zit nu vaak in de weg met draaien in bed en opstaan maar weet zeker dat ik hem weer ga missen net als na mijn eerste die bewegingen dat intieme gevoel van mijn beebje dichtbij en dit is onze laatste dus dan helemaal nog maar effe genieten dat hij een paar dagen langer in mijn buik wil blijven haha
M'n buik is bijna weg Vannacht beginnen bloed verliezen en nu heb ik weeën om het kwartier. Straks douche in, m'n ma laten komen en naar ziekenhuis toe. Wat ga ik die buik missen! Zal zo leeg zijn Die bewegingen die je niet meer voelt, het spelletjes spelen met de beeb in m'n buik... Akkoord: ik heb hem dan in m'n armen, maar toch is en blijft het plots zo leeg daarbinnen hé
Succes met de bevalling! Ik kan niet wachten tot ik een buikje heb en er geen twijfel meer is door de buitenwereld Helaas zie je er nu nog nie echt wat van. Maar kan me dat trotse gevoel goed voorstellen.