Mijn dochter zit in groep 1/2 en mag natuurlijk trakteren als haar broertje is geboren, maar nu kan ik niks bedenken wat geschikt is en waar ik niet te veel tijd aan kwijt ben. Beschuit met muisjes is geloof ik erg uit de tijd, toch? Kan iemand met een leuke, maar niet te ingewikkelde traktatie- idee komen?
Ik laat mijn broertje van 10 de geboortekoekjes trakteren..vindt ie helemaal geweldig..10 jaar en Oom worden..mn moeder gaat dan chocolaatjes met muisjes voor de leerkrachten maken
Ik maak bellenblaas met het geboortekaartje eromheen. Of ja de achtergrond van het geboortekaartje en de naam.
Geboortekoekjes. Of bij de Action grote pennen (met disneyfiguren) of een ander klein speeltje kopen en daar een klein zakje pepermunthartjes aanhangen...die heb je in blauw en roze
Ik had cupcakes gemaakt, roze (of witte) glazuur en die in de muisjes gedipt. Bij babypark heb je prikkers met "Hoera een meisje" en die heb ik erin geprikt. Was een succes en heb leuke reacties gehad. Natuurlijk kun je ook vingerkoekjes dippen in glazuur en muisjes
Ik heb 2 cakes gekocht en een pakje blauwe fondant. Uitrollen en om de cakes heen en bovenop poedersuikerglazuur en daarop muisjes. 10 minuten werk en een groot succes op de psz.
Ik heb lange vingers met een punt in de witte chocola gedipt en daarna door de blauwe muisjes. Ging er prima in..
Ik had roze knijpers met daaraan een roze lint.. en op de knijper had ik een ster geplakt met de naam erop en een ooievaar.. Aan het lint heb ik na de geboorte nibbits geregen en een snoepspeentje aan gemaakt.... Erg leuk... Maar ik was wel veel tijd eraan kwijt.. Maar lag aan mezelf.. Ik wist niet wat het werd, dus had een jongensversie en een meisjesversie gemaakt, en ik had 2 klassen waar getrakteerd moest worden..
Hier worden het geboorte koekjes of cupcakes. cakejes koop ik dan wel kant en klaar, wit glazuur er op en muisjes. ml wilde beschuit met muisjes laten trakteren maar geen idee waar je mini beschuitjes kan krijgen.
Je hebt van liga nijntje koekjes. Ik heb onze dochter die koekjes laten trakteren. Het jurkje van nijntje ingesmeerd met boter en daar muisjes op. Een beetje hetzelfde als beschuit, maar is kleiner en maakt minder rommel. Staat erg leuk op een groot bord.
Ik heb babygezichtjes uitgeprint. Wij krijgen een meisje dus van lint een roze baby krul en een lege roze ballon als speen door de mond geprikt. Straks als de baby geboren is rijg ik 2 roze spekjes op een lollypopstokje gezichtje erboven en klaar. Voor mijn werk ben ik luiertjes aan het vouwen ik doe daar een miniroze koek en geboorte chocola in. Maar je kan natuurlijk ook ander lekkers in de luiers doen!
Zitten erg leuke ideeën bij! Ik ga nog ff uitzoeken wat leuk is voor kleuters van 4-6 jaar. Bedankt allemaal!!