Ik dacht even dat ik misschien wel klachtloos door de zwangerschap zou komen,maar na een week of 29 kwam kwam daar toch de 1e zwangerschapskwaal en meteen ook een vervelende : ik kan opeens niet meer lekker zitten... tijdens mijn kantoorwerk niet en ook thuis op de bank niet Het doet pijn aan mijn rug en aan de zijkant (in beide gevallen een beetje in het midden) zwaar irritant..ik kan nog dansen,sporten,rennen het maakt allemaal niet uit.maar juist op mijn kont zitten gaat niet lang achter elkaar... Hoop niet dat het met de week erger wordt :x Meer hier last van??? nog tips ????? wat zou de beste zithouding zijn?
Hmmm misschien een keer naar de fysio? Die kan kijken waar het vandaan komt en je adviseren over je houding enzo.
Ik heb het ook heel erg al sinds een week of 16. Ik word er langzamerhand gillend gek van. Avondje gezellig film kijken op de bank is echt niet meer zo gezellig. Rot pijn
Pff vanaf 16 weken...ben ik dan nog blij dat het bij 29 begon. En wat betreft de fysio..zou die hier wat aan kunnen doen? Het komt duidelijk door die dikke buik Maar ja..wie weet..als het nog erger wordt kan ik altijd nog even bellen
Ik heb we bij de fysio gelopen maar dat deed hier helemaal niks voor dus ik ben er mee gestopt. Bij mij hielp het in het begin nog om constant van houding te wisselen maar dat is nu ook voorbij, als ik eenmaal erge pijn heb kan ik doen wat ik wil maar dan zakt het gewoon niet meer en ga ik van ellende maar proberen te slapen om het niet meer te voelen dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar wonder tips
Ik heb er ook al een week of 10 last van. Enige wat bij mij helpt is liggen. Van zitten krijg ik pijn in mijn rug en zijkanten van de buik. En vaak ook nog een flinke harde buik er bij
Fijn dat dar helpt bij jou dat scheelt Bij mij helaas niet. T blijft zeer doen als k ga liggen Bij jou wel nova ?
ik hoef gelukkig nog maar 2,5 week te werken.Maar moet tijdens mijn werk wel 8 uur per dag zitten. Het enige wat bij mij helpt is af en toe een rondje lopen,dan kan ik er weer even tegenaan. Heb al 10 verschillende bureaustoelen getest,mijn collega's noemen mij al miss stoelendans maar het zit allemaal niet goed.Heb zelfs kussen van thuis meegenomen. Thuis op de bank ga ik op een gegeven moment wel liggen,maar in de meeste houdingen ligt dat ook niet echt fijn.