hallo laatste tijd had ik al last van me rug maar het lijkt nu ik in verwachting ben (nog maar 9 weken) lijkt het erger geworden, mijn vriend moet mij soms helpen overeind tekomen(als ik lig) maar het is een beetje bij mijn stuitje en schrijnt naar beneden heel erg, (doet ook echt zeer) heeft iemand hier ervaring mee? En wat hebben jullie ervoor gedaan?Zouden het mijn bekken wezen of rug. dinsdag ga ik voor het eerst naar de vk dus kan ik het denk ik ook aan haarvragen, maar was gewoon nieuwsgierig ook of een van jullie dit ook gehad hebt? alvast bedankt
ow jee niet ont moedigend bedoelt en hoop ook dat het gewoon je rug is maar bekkeninstabiliteit word veroorzaakt door hormonen dus kan dat je daar indd nu al last van hebt. ik had het ook en is indd geen pretje maar door de juiste adviezen en goed te luisteren naar je lijf is het nog te doen maar leuk is anders toch zeker als je nog een hummel heb rond lopen ik hen er ook nog 2 lopen 1 van bijna 3 en 1 van 4 en ik ben het soms nou al beu en moet nog 15 weken en een paardagen groetjes en succes he en natuulijk nog gefeliciteerd hoop dat je de dans ontspringt
owjee ik denk inderdaad dat hetme bekken dan zijn, is het dan slecht om te staan heel lang? heb het nooit bij mijn dochtertje gehad(stel dat het bekkeninstabiliteit is).
Als je de kans hebt, ga naar een fysiotherapeut die kan zo zien of het je bekken of je rug is. Onderrugpijn wordt nogal eens verward met bekkeninstabiliteit daarom ga naar de fysio als je verzekering het vergoed.