suiker

Discussion in 'Zwangerschap' started by sannnniee, Feb 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoi hoi dames

ik maakte me een beetje zorgen,
    ik ben geprikt op suiker en blijk dat te hebben.
    nu ben ik allemaal bang, want heb geen doeet gekregen nog niet. moet morgen de dieetiste bellen.
    maar ik maak me zorgen, houdt mij kind hier suiker aan over?
    en als ik suiker blijf eten loopt het dan met mij kind niet goed af?
    ik maak me waarschijnlijk te druk.
    maar ik heb een groot kind, en wil niet te vroeg bevallen. maar denk allemaal dat dat wel gaat gebeuren.

heeft iemand ervaring?

liefs sannnnieee

2. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Vervelend joh dat je suiker hebt. Maar gelukkig weet je het nu en kun je er met de dietiste aan werken. Denk dat zij morgen toch echt de beste info kan geven.
    Verder zou ik er veel op googelen en via dit forum zoeken. Ik heb het zelf niet, maar regelmatig van anderen hier erover gelezen.
    Zou je in elk geval geen zorgen maken, het komt vaak voor en als je het weet is er goed mee om te gaan. En zorgen maken is alleen maar slecht voor je kleine. Ik weet het, het is makkelijk praten, maar ik hoop dat er misschien nog anderen gaan reageren die het ook hebben (gehad) en je gerust kunnen stellen...
    Succes bij de dietiste!

3. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

Oct 23, 2007
    104
    0
    0
    Hoi Sannie,

Ik heb zelf diabetes, de kans dat je diabetes daadwerkelijk overgeeft aan je kind is klein. Wel is het zo dat je kindje na de geboorte meteen op suiker gecontroleerd wordt, is in ieder geval bij mij zo.
    Het kan inderdaad door je suiker komen dat je kindje wat zwaarder is dan de gemiddelde baby.

Wil je in ieder geval veel succes wensen bij de dietist.

Groetjes
    Sil

ps als je vragen heb mag je ze me altijd stellen.

4. apie

apie Actief lid

Jul 15, 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hoi Sannie ,

zelf heb ik ook zwangerschapssuiker .En dat houd niet in dat je kindje er ook suiker aan over houd ..Een dieetiste kan je hele goede adviezen geven zodat je suikerspiegel goed blijft en niet te veel de pan uit vliegt .Bij mij werkte het alleen niet en ik moet spuiten .Maar dat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is .Het is ook helemaal niet gezegd dat je doordat je suiker heb te vroeg gaat bevallen hoor ...

In ieder geval veel sterkte ermee .

Groetjes Rian

Share This Page