wie herkent het, een doof gevoel in je bovenbuik? als ik over m'n bovenbuik wrijf voelt het ook 'slapend' aan. iemand enig idee wat het is?
Ik ken het gevoel wat je bedoelt ik heb het namelijk ook... ik heb het heeel erg hoog zitten en ook maar op een heel klein stukje.... Ben ook benieuwd wat het is?!?!
Ik heb dit bij de vorige zwangerschap ook gehad. Waarschijnlijk is het een afgekneld (door de dikke buik) zenuwtakje wat een stukje huid innerveert. Als een zenuwtakje verminderd wordt doorbloed geeft dit een slapend gevoel. Bij mij is het na de zwangerschap weer overgegaan. Nu begint het ook weer heeeel erg licht.
Ik heb het ook gehad bij beide zwangerschappen. Idd. waarschijnlijk omdat je buik hoog zit en wat afknelt. Nu de baby hier helemaal is ingedaald, dus nu erg laag ligt is het weg. Is niets om je zorgen over te maken denk ik, vooral nu ik ook lees dat meerdere dit hebben.
hallo ik heb het ook en ook het goevoel of er naalden erin geprikt worden. het kan ook te maken hebben doordat je huid oprekt.