Is dit buikje normaal aan 7 weken? Ik weet dat je in het begin van de zwangerschap veel vocht ophoud, maar zoveel? Bij mij vorige zwangerschap, zag je rond deze periode nog niets. Maar nu vragen mensen al van mijn werk wanneer de baby er aan komt, zonder dat ik ze het vertelt hebben. Heeft (hadt) iemand ook zo een buikje : http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=23519 http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=23518
Hee meid, waarschijnlijk zijn het je darmen. Deze zijn op zoek naar een nieuw plekje, waardoor je buik er wat boller uit kan zien. Dit kan ook weer wegtrekken. groetjes suus
het kan zijn dat je darmen wat opgezet zijn want ik heb precies hetzelfde ook zo een buikje... maar langzamerhand wordt het wel weer minder .. en kan de groei van de buik verder maar dan met het kindje wat in 1 keer hard gaat groeien .. greetz
Maar je eerste is misgegaan bij 8,5 weken? Dan denk ik niet dat het er veel mee te maken heeft dat het een tweede zwangerschap is? Ik had het voor mijn mk ook, (7 weken), en heb nu vaak ook nog zo'n opgezette buik 's avonds, waarschijnlijk van mijn darmen. (zie foto-album). Bij jou zullen het waarschijnlijk ook je darmen zijn die een plaatsje aan het zoeken zijn, dat trekt wel weer wat weg, voor de echte groei begint Proficiat trouwens nog
Bedankt voor jullie snelle reactie. Mijn vriend en ik waren al aan het panikeren welke buik ik zou hebben binnen 7 maanden . Hopelijk trekt het buikje niet terug weg, ben er nu al gewend aan geraakt en word er zo blij van. Nog even van genieten want zaterdag mag ik voor de eerste echo. Hopelijk is het deze keer allemaal inorde. Ik zit nu al met de bibber. Groetjes Mandje xxx
Misschien zijn het je darmen wel, ik ben geen arts ofzo maar dan denk ik dat zich er wel iets doet . succes zaterdag
Hallo Morgenochtend mag ik voor de eerste maal naar de gynaecoloog, kijken of het deze keer allemaal inorde is. Ik ben pas 7 weken, maar mag nu al op controle omdat mij vorige een miskraam is geworden. Telkens als ik denk aan morgen kreeg ik de bibbers, zal het deze keer goed zijn. Het moment waar hij zal kijken naar de echo en mij vertellen of het goed is of niet, lijkt mij zo akelig. Ik ben er bang voor, maar probeer wel positief te denken. Moet wel he.
heel normaal hoor, vooral bj de 2de zwangerschap. Mijn buik is ook al behoorlijk, ook veel meer als de eerste zwangerschap.
ik ben zwanger van mijn eerste en ook bij mijn zag je het duidelijke, ik had al eens een mk gehad en wilde het stil houden maar dit lukte dus niet want mensen die mijn kende zagen het meteen. in het begin groeide mijn buik heel hard maar dt is nu wel rechtgetrokken. in mijn album staat wel een foto van 5 wk zwangerschap en toen begon bij mijn het buikje al (hier is ie nog wel heel klein hoor maar heb van mezelf maat 36 en een zeer platte buik)
had bij de eerste tweede en nu weer ook al vroeg een flinke buik! normaal maatje 38, maar kan na 5 a 6 wk geen normale broek meer aan... in mijn album staan wel foto's van vorige week.. zijn idd opgeblazen darmen.. heb er ook behoorlijk last van trouwens...wat kunnen die dingen tekeer gaan zeg!haha.. succes met je echo......
Hallo Ik ben dus zaterdag bij de gynaecoloog langsgegaan. Alles is gelukkig inorde. De gyn denkt wel dat ik iets minder ver ben. De groote is nu ongeveer 4, 3 mm, maar het hartje klopte snel en duidelijk. Binnen 4 weken, 17 july mag ik terug voor een echo om te kijken hoever ik precies ben. Wat een opluchting Groetjes Mande xxx
haj meid dat is fijn hoor dit is mijn 1e zw schap maar heb ook echt al een buikje hoor .. het kan .. geniet er van,.