Hallo damens, Ik heb nu 3 weken heerlijk vakantie dus als jullie een pendel aanvraag sturen kan het misschien wat langer duren dat je uitslag krijgt,want ik zit niet de hele tijd achter me pctje. als je een aanvraag stuurt graag je voornaam,achternaam,geboorte datum en evt. uitgerekende bevallingsdatum als je die hebt meesturen scheelt mij weer vragen en kan ik sneller voor je pendelen,als ik thuis ben natuurlijk. groetjes sonja
fijne vakantie meid, wilde je een pb sturen. ga ik zo ook doen, maar je mag hem ook pas over een paar weken beantwoorden hoor. geniet van je vakantie
ik blijf wel thuis ,ga af en toe een dagje weg ,dus vandaar dat ik ff een berichtje heb geplaatst,niet dat jullie op eens denken van waarom duurd het zo lang.
Meid geniet lekker van je vakantie!! Ik laat je in elk geval even weten of jouw pendel gelijk had bij mij... Ik geloof dat ik me een beetje misselijk voel..na het eten kwam het opzetten... Pijn in de borsten zwakt af om net zo hard toch weer op te zetten... Ik stuur je een pbtje zodra ik wat weet!! Liefs en geniet lekker van het mooie weer..hopelijk niet zo heet meer!
Ik wens je een hele fijne vakantie, Heb je net een pbtje gestuurd maar heb er geen haast mee hoor. Heb zelf ook nog enkele weken vakantie, dus ik zie het vanzelf wel... Groetjes
meiden ik las ff een stop week in voor het pendelen. me oma is vanmorgen overleden en kan het ff niet opbrengen om te pendelen. als je een aanvraag stuurt ik beantwoord hem niet je moet geduld dan hebben.