Hoi Allemaal Ik loop al een tijdje bij de gyn en op het begin vertelde ze me dat ik een dubbele baarmoeder heb oftewel een scheidingswand in het midden dat wel samen uitkomt. Nu is mijn vraag heeft dit iemand meer en geeft het problemen met zwanger worden of als je zwanger bent. Ik heb ook echt zoiets van dat heb ik weer. Groetjes Heidi
hoi meid ik heb het zelf niet maar een vriendin van me wel en die kan ook zwanger raken je kan er ook voor kiezen om hem eruit te laten halen als dat gaat succes met zwanger worden
Heeft je gynaecoloog je er niets over verteld? Dan zou ik gewoon een afspraak maken en er naar vragen. Toch wel handig om te weten.
Een kennisje van mij heeft het. Ze heeft een zoon en is nu voor de tweede keer zwanger. Het duurde wel iets langer om zwanger te raken bij de tweede. Succes meis, en vraag anders toch maar even wat meer info aan de gyn?
Bedankt voor jullie reactie's Maar de gyn die zegt van het kan misschien langer duren voor dat je zwanger wordt dus ja ik wou even weten hoelang andere vrouwen erover doen en of het veel voorkomt. En misschien ervaringen van andere vrouwen. Maar toch bedankt.
Een goede vriendin zat samen met haar tweelingbroer aan de kleine kant van de baarmoeder. Ze waren klein bij de geboorte maar zijn beide nu 1,85m. Ze hebben ook nog een zusje.