Ik heb sinds iets meer dan een week (denk ik) last van een spier in mijn lies. Tenminste, dat denk ik soms. Of soms voelt het meer alsof het onderaan mijn bil zit. Ik heb het als ik veel loop. Maar wat me laatst ook opviel: soms als ik op hakken loop heb ik het niet, en als ik daarna platte schoenen aandoe heb ik het wel. Net had ik het toen ik opstond, en nu ik zit voel ik het ook nog. Maar het vreemde is: ik kan me dus niet herinneren wanneer of hoe het is begonnen. Ik sport namelijk niet, geen tijd, dus dat is het niet. Het voelt alsof ik me iets verstapt heb, maar ook dat kan ik me niet herinneren. Nu denk ik dat het een enorm verlate zwangerschapskwaal is, maar dat slaat natuurlijk nergens op, een jaar na dato. Herkent iemand dit? Enig idee wat het is? (Je zou zeggen: ga naar de dokter, maar ik heb er vaak ook weer een paar dagen geen last van...?)
Naar de dokter gaan Klinkt wel als iets met het bekken trouwens. Bij mij begon het na 9 maanden ( bij de eerste) na het sporten. Mijn bekken was ineens scheef gaan staan. Maar goed, kan bij jou ook heel iets anders zijn
Hier ook bekken en rond de 10 maanden. Stond ook mijn rug en bekken scheef... lag aan het tillen van je uk bij mij. Mij werd geadviseerd om dat af te wisselen.
Oh. Oeps. Ik til mijn jongste (ik gok richting de 13 kilo schoon aan de haak) altijd aan dezelfde kant. En hij is nogal zwaar... Hm. Maar eens afwisselen dan :S.