nou titel zegt t al mijn schoonzusje gaat begin okt trouwen. ze doen t klein dus we gaan uit eten die dag dus het moet niet te overdressed zijn. nu is het zo dat ik nu hoogzwanger ben en tegen die tijd krap bevallen,ben morgen 39 wk. zwager hgaat wel in pak en schoonzusje doet wel en jurkje maar niet te. ik ben dus op zoek naar een leuk jurkje wat met een bolerotje danwel een blazertje kan en evt. een legging onder kan. Vind t niet ideaal maja ik ga geen kou lijden natuurlijk verder is het ook zaak dat t een beetje verhullend is gezien mijn buik op dit moment verwacht ik er niet topslank uit te zien. ik heb echt geen idee hoe en wat heb bonprix al bekeken maar daar word ik helemal geen wijs uit te veel keuze .. ik kan dus wel wat hulp gebruiken.. gr gemma
Pff Nou ik bleef erg lang dik ( na de borstvoeding kon ik pas afvallen) Ik heb dus nog best lang een zwangerschapsbroek aangehad. Persoonlijk zou ik het afwachten en pas kopen als de dag bijna is.
jeetje wat lastig. ik heb ook wel tot 8 weken na de bevalling zwangerschapskleding gedragen. Heb je niet een leuk jurkje wat je nu ook draagt??? heel veel plezier in elk geval
Ik zou een stretch jurkje kopen waar je dan wat op kunt dragen. Deze heb ik ook nl van voor de zwangerschap, tijdens de zwangerschap gedragen tot het einde en nu weer te dragen. Deze rekken mee en blijven mooi in model zodat het niet uitmaakt hoe je er op dat moment lichamelijk "bij loopt". Daar kun je dan eventueel een vestje etc op dragen. Veel plezier en succes met je bevalling!
Misschien een leuk jurkje van King Louie? Dat is geen zwangerschapskleding maar wordt door veel zwangeren gedragen omdat er veel rek in zit. Kan dus ook voor na de bevalling.
ja het is heel moeilijk ik wacht zowiezo met kopen tot beeb er is. ook vanwege de maat ik wilde me echter wel een beetje vast rondkijken. kan ik dat mer ergens bestellen Bellerose? gr gemma
Snap je wel ergens. Ik trouwde zelf 3 weken na de geboorte. En heb een week daar voor schoenen gekocht. En de rest van mijn kleren laten uitzoeken door mijn zusje en moeder was nog niet in staat om te winkelen. Wat te doen. Heb je nog iets wat van voor je zwangerschap was wat iets te groot was en zeker nog mooi om naar een bruiloft aan te trekken. Het is zo lastig advies geven je weet niet hoever je hersteld ben krijg je een ks. Dan kan je nu ook nog niet alles gaan uitzoeken. Dan kan het weer zeer doen op de wond.. Zou pas na de bevalling dus wat zoeken dan weet je in elk geval waar je lichaam staat.?
Ik vond nauwsluitende rekstoffen niks meer na mijn bevalling. Dat is leuk als je zwanger bent met je strakke buik maar daarna blijft de blubber over. Ik heb nog een half jaar in tuniekjes gelopen, nauwsluitend op de borsten en armen en ruimvallend op de buik. En a-lijn jurkjes.