dan denk je toch na een jaar proberen zwanger te worden dat je je lijf een beetje kent... nou niet dus. Mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 35 dagen (nooit meer dan 35) en mij LF is altijd tussen de 12 en 17 dagen (meestal 15 dagen). Nu deze maand.. ei goed te zien op FF en de eerste 3 dagen is mijn temp mooi omhoog, dan 2 dagen op 36.6 en dan op 6 dpo 36.4. op deze dag had ik savonds laat ook opeens wat spotting. hier heb ik vandaag ook nog last van. Maar nu vraag ik me af, ben ik nu toch ongesteld of is het iets anders. bij het plassen heb ik wat bloedverlies en op zich kan ik het met een inlegkruisje af (heb 2 keer maar dat het meer was dan dat) Ik heb in het afgelopen jaar nog nooit gehad dat ik 6/7 dagen na mijn ei mn ongi kreeg dus ben even helemaal de klutst kwijt. mijn temp zit nu al 2 dagen weer op 36.7. Kunnen jullie eens meekijken naar mn kaartje en vertellen wat jullie er van denken. zit nu gewoon in twijfel of ik spotting moet laten staan ofdat ik gewoon bij de eerste spotting weer een nieuwe maand moet beginnen. Verder heb ik trouwens nergens last van bedankt alvast http://www.zwangerschapspagina.nl/album_thumbnail.php?pic_id=62704