Hallo lieverds, Ik ben ff 2 weken ofzo hier niet geweest ivm vakantie. Ik ben op 28 december weer bij de gynecoloog geweest. Eerder voor mijn vakantie had ik een topic geplaatst over zenuwachtig voor echo en bang dat er iets mis zou zijn. Ik naar de gynecoloog en eindelijk ging ze via de buitenkant kijken, namelijkl 3x inwendig gehad en was niet echt fijn. En wat zagen we 2 hele mooie beebjes. 1 beebje lag op zandvoort. (heerlijk te slapen) en de ander was aan het boksen, voetballen, koppeltje duiken (erg druk dus.) De beebjes zijn ook opgemeten en 1 kindje is 10 cm en de ander is 9 cm. Ik ben in ieder geval heel erg gelukkig dat alles goed gaat. 18 januari moet ik weer om 09.45 uur en nu heb ik last van gezonde spanning. En 7 februari weer maar dan is de grote dag aangebroken de 20 weken echo. En dan weten we (misschien) of het jongetjes/meisjes of jongen/meisje is. het belangrijkste voor mij is dat het gezond is. Voor de rest van de zwangeren heel veel succes xx jessey
Hoi Jessey, geweldig toch dat alles goed is, geniet er nu lekker van! Spannend, wat zouden t toch zijn he?