Lieve medezwangeren.. Ben ook aan het afwachten hoor wk 38 al ingegaan, ook nog niets, mag nu ook wel komen.. (Ook al ben ik enorm angstig) Maarre sinds eergisteren erg pijn in mijn stuitje.. met lopen voornamelijk.. beetje niet erg aardig wat ik nu zeg, maar van de pijn loop ik dan als een gehandicapte.. Gisteren naar de bioscoop geweest.. tja ik ga niet thuis wachten, dan denk je gelukkig kan ik zitten tijdens die film, maar dan is het daarna nog hetzelfde.. Iemand hier ervaring mee?
Heb ook pijn aan mijn stuitje gehad. Volgens de fysio is dat een van de verschijnselen van 'bekkenpijn'. Vervelend, maar het gaat over na de bevalling! Ik heb van haar een soort donut-kussen geleend, dat haalde de druk een beetje eraf als je daarop ging zitten. Maar echt helpen deed het niet.... Laatste weken waren daardoor behoorlijk zwaar: ik kon eigenlijk alleen nog maar op mijn zij liggen en zelfs dat gaf nog pijn in m'n heup... Hou vol, het duurt niet lang meer! (enne... niet bang zijn, ook jij kunt het! en moet je zien wat een proud mama je zult zijn als je een kind op de wereld hebt gezet!)