Hai, Bij mijn zoontje waren de eerste tandjes er redelijk plotseling. Na maanden van kwijlen (begon denk ik vanaf 3 maanden) en denken dat de tandjes eraan zitten te komen toch geen tandjes. Net als jullie omschrijven, slabbetjes om anders zijn de kleren helemaal nat, veel rode wangertjes, aan de oortjes zitten en hangerig maar nee hoor geen tandjes. Precies op de dag af dat Luca 6 maanden was vond ik toch wel dat hij vaak op een dag poepte, ik was al zijn 6e luier van die dag aan het verschonen en zijn billetjes waren ook rood. Toch maar eens voelen en ja hoor, 2 ondertandjes tegelijk. Nu heeft hij net zijn 7e tandje erdoor en hij heeft heel wisselende klachten. De 4 boventanden kwamen allemaal tegelijk en hier heeft hij echt pijn van gehad. Slecht slapen en veel huilen. We hebben hem toen af en toe een zetpilletje gegeven. 4 tegelijk is ook niet niks. Nu bij zijn 7e tandje wil hij dus slecht warm eten en warm drinken. Koud eten en drinken is goed maar warm niet. Ook dit gaat wel weer over. Die poepluiers en rode billetjes heeft hij wel altijd als er tandjes komen. Ik kan dus bijna iedere keer als hij gepoept heeft een schone romper aan trekken omdat alles onder de poep zit. Veel succes, Nataly