last van tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lunaatje, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hallo,
    mijn zoontje heeft sinds een paar weken 2 tandjes onderaan.
    ze staan nog niet volledig(half)
    hij heeft er weinig last van gehad.
    nu is hij sinds 1 a 2 dagen echt heel de dag en nacht aan het wenen.
    heeft tot 39.9gr koorts gehad,hij was ook wel ziek (een goei valling)
    maar denk niet dat ze daar zoveel last van hebben zodat ze heel de nacht huilen.
    dus dacht eerst aan tandjes,want als hij wakker werd was zen laken helemaal nat.
    maar zou hij nu nog last hebben van de tandjes die al half staan of zouden er nieuwe doorkomen?
    Link naar deze reactie

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Moeilijk te zeggen, maar het zouden zeker andere tandjes kunnen zijn die aan het doorkomen zijn. Voor zover ik heb begrepen zouden ze er geen last meer van moeten hebben als de tandjes eenmaal erdoor zijn.

Je zou Chamodent of Dentinox kunnen proberen om de pijn te verlichten.

Veel sterkte!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk eigenlijk ook dat het eerder is van nieuwe tandjes, de meeste kindjes hebben er last van wanneer ze door het tandvlees heen breken (wel te begrijpen natuurlijk).

Chamodent of Dentinox kan je idd gebruiken als verlichting. Hoop voor jullie kleintje (en jullie zelf natuurlijk ;) ) dat het snel weer over is.

4. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hey,
    heb hem gisterenavond zen tandvlees nog ingesmeerd met teegel(belgie)en dan een suppo voor de stoelgang gebruikt.
    daarna heeft hij toch een pampertje volgehad.
    maar bleef nog wenen,dan zijn we met de maxi cosi een ritje gaan doen rond 23.30u en sliep direct.
    toen we thuiskwamen hebben we hem in de maxi cosi laten slapen.
    dierf hem niet wakker maken omdat hij dan misschien wakker zou worden,hij heeft dan doorgeslapen tot 7u.
    vandaag zei men vriend dat het beter was met hem.
    morgen ga ik toch nog eens naar zen tandjes kijken.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Fijn dat het beter gaat maar begrijp ik nu goed dat hij dus de hele nacht in de maxi cosi heeft geslapen? Kindjes mogen namelijk max 1,5 a 2 uurtjes in de mc zitten vanwege het ruggetje.

6. randi

randi Niet meer actief

hier ook 2 die last hebben van doorkomende tandjes en heb er ook teegel aangedaan, meer kan je der ook niet aandoen want ze zijn nog te jong voor een korst brood of een bijtring maar eens de tandjes erdoor zijn moet het toch stoppen hoor. dus mischien komen er nieuwe door enja heel de nacht in de maxi cosi zou ik zeker niet doen want is zoals al gezegd héél slecht voor de rug en kan me ook niet voorstellen dat je kleintje zo gemakkelijk slaapt met die rug gebogen al snap ik dat je hem niet graag wakker maakt door te verplaatsen en zeker niet als die al heel de tijd enorm lastig is

Deel Deze Pagina