Last van vagina 7 weken na de bevalling.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door beertje22, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo, ik ben inmiddels alweer 7 weken geleden bevallen van een gezonde zoon! Alles ging hartstikke goed, zowel met m'n zoontje als met mij. Ik ben ingeknipt, en het waren oplos hechtingen. Ben 5 weken daarna op controle in het ziekenhuis geweest om te laten controleren of alles goed was. Dat bleek ook zo te zijn. Was inmiddels alweer aan de pil gegaan, en had net m'n stopweek achter de rug.
    Maar er blijft maar gelig uit m'n vagina komen. En soms is het ook weer bruinig... Wat zou dat kunnen zijn? Ik heb sinds een weekje ook weer een beetje last van m'n vagina, als ik loop/zit/sta. Niet met plassen of zo. Enig idee wat het zou kunnen zijn?

2. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Hoever ben je ingeknipt? Ben je daarnaast ook ingescheurd? Ik had een subtotaal ruptuur en na vier maanden heb ik er af en toe nog last van en wb dat gelig bruinig afscheiding; misschien ben je nog beetje bij beetje aan het vloeien? Bij mij duurde het ongeveer 8 a 9 weken.

3. Leann

Leann Lid

10 mei 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, dat is niet fijn als je eerst denkt dat alles ok is. Bruin gelige afscheiding kan ook wijzen op een ontsteking die er is. Ik zou toch even contact opnemen met de gyn, meer pijn dan eerder is geen goed teken zou ik denken. Succes!

4. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Na mijn eerste bevalling ben ik ook vrij snel weer aan de pil gegaan en kreeg toen ook zulk soort klachten. Bij mij bleek het door de hormonen uit de pil te komen. Heel vreemd. Voor de zwangerschap nooit klachten , na de bevalling heb ik nooit weer tegen die hormonen gekunt.

Deel Deze Pagina