Hoi, Ik had vrijdag een echo gehad en was ipv 8 weken naaar 7+2 a 7+4. Ongeveer. Het kindje bleek heel dicht tegen de wand aan te.liggen dus lastig te.meten. maar het maakte ons onzeker omdat ze heel lang bleef zoeken en meten. En bepaalde.zorgen uitstraalde maar zei dat het voor dat termijn er goed uit zag.maar was wel minder ver dan gedacht. In december mk gehad dus wat spannender nu. Ze zei dat het hartje mooi klopte maar Geen garatie kan geven dat het goed gaat. Is nooit een gerantie maar werd wel onzeker door die woorden. want vind jij van deze echo foto's
Goedenavond, het is inderdaad een termijn waar het soms nog lastig op te meten is. Zeker als het kindje dan ook nog tegen de wand aan ligt. Daarnaast vraag ik me af of de echo inwendig of uitwendig is gemaakt. Bij deze zwangerschapsduur moet de echo eigenlijk inwendig gemaakt worden, om een betrouwbare meting te krijgen. Door dit alles kan het zijn dat de meting niet klopt, of dat het toch zo is dat je minder ver zwanger bent dan verwacht. Mogelijk is de eisprong toch later geweest of is het vruchtje voor een paar dagen gestopt met ontwikkelen en daarna weer verder gegaan (diapauze). Dan kan het zijn dat je een paar dagen minder ver bent dan verwacht. In ieder geval ziet de echo er prima uit met een mooie hartslag! Ik ben benieuwd naar de volgende echo en hoe ver je dan precies bent. Succes! Groetjes Monique