sinds kort doet onze hond echt heel raar anders dan normaal overal waar ik na toe loop maakt niet uit waar volgt hij me overal en ook al zit ik met me vriend of alleen op de bank zit hij me de heletijd in de gaten te houden en gedraagt hij zich ook heel anders zou het kunnen dat je huisdier merkt dat je zwanger bent als je het zelf nog niet weet misschien of zou het een of andere bui van hem zijn
he, wie weet meis, heb eigenlijk geen idee. maar ze merken ook als je je niet lekker voelt of ziek bent heb ik het idee, dus wie weet, ik hoop het voor je, maar heb je wel een normale menstruatie gehad de laatste tijd, want aan je banner te zien heb je nog geen eisprong gehad deze cyclus.. liefs Lisje
vorige maand maar dat is het probleem door mijn operatie weet ik het niet heb twee dagen iets of wat bloedverlies gehad maar de test was negatief 2 aug op controle bij de gyn
Hoi Marijke, Een hond merkt echt wel of je zwanger bent. Toen ik zwanger liep de hond constant achter me aan zelfs als ik na de wc ging stond hij er voor te wachten. En eerder deed hij het weinig. Of ze het al in een vroeg stadium voelen weet ik niet maar later wel tenminste dat is mijn ervaring. Groetjes Zotje
he, nou spannende tijd voor je marijke, zet hem op he.. wie weet is het raak!! enne zoptje: hihi jij hebt wel een goede zwnagerschapstest gehad hihi je hond! super toch! Liefs
oke sorry voor de vraag maar af en toe wordt ik er helemaal gek van net of je geen rust van ze krijgt en soms schrik je je kapot door dat ze in 1 keer achter je staan zonder dat je het in de gaten heb maar ik wacht nog even af tot de 2 de maar bedankt
Onze hond doet al 3 weken raar! Accepteert geen correctie meer van mij en verdedigt de baas! Die wist al voordat ik het wist dat ik zwanger was! Nu proberen we dat ik zoveel mogelijk met de hond doe, zodat ze me weer gaat accepteren en dat ik niet ineens onder haar in de roedel sta! Tis een ex-teefje trouwens! Groetjes Simone
komt een beetje over een bij ons want na mij luisterd hij namelijk ook niet en het is net een kat en muis spelletje af en toe want na me vriend luister hij wel en als ik wat zegt doet hij net of hij niks hoort en buiten luistert hij echt voor geen cent
Helemaal geen gekke vraag hoor. Mijn vorige kat lag altijd met zn kop naar mn voeten op schoot, bij mn 2 zwangerschappen ging hij al voordat ik wist dat ik zwanger was met zn kop op mn schoot liggen, heeft hij bij 1e zw. schap gedaan totdat het een MK werd en bij mn 2e zw. schap tot aan mn bevalling. Mn huidige kat is niet echt een schootkat, maar een week na mn eisprong kwam ze op mn schoot liggen en was ze er niet meer vanaf te krijgen, die zw. schap eindigde ook in een MK en sindsdien ligt ze niet meer op schoot. Waarom zou ik straks eigenlijk nog testen halen
zorra in ieder geval veel sterkte de rest van de tijd en ik hoop voor je dat het geluk je binnen kort toe komt
dat doet mijn kat nu wel heel veel... maar volgens mij merkt ze ook dat ik me nu niet zo lekker voel... en meiden misschien zijn jullie honden wel jarloers hihi want je zei ex teefje... tja dan heb jij iets wat zij niet hebben hihi, sorry flauw, maar ik hoop het echt voor jullie!!! Liefs
hoi hoi, Ik heb hier hetzelfde, sinds ik zwanger bent hobbelt onze hond ook achter me aan. Hoe diep ze ook in slaap ligt .. zodra ik opsta word ze wakker en hobbelt er weer vrolijk achteraan. Wat ik ook merk is dat ze nu heel erg waaks is, dan vooral als ik alleen thuis ben .. zodra ze een geluid hoor wat ze niet thuis kan brengen staat ze voor de voordeur te grommen .. en zodra me vriend thuis is dan doet ze t niet en kijkt ze echt zo naar me vriend alsof ze zeggen wilt "ja dagg jij bent nu thuis kijk lekker zelf maar". grtz Miranda
zodra ik op sta om wat te pakken staat hij ook op en blijft soms net zolang kijken dat zijn ogen er zowat gewoon bij dicht vallen haha
Lief van je Marijke, ik hoop ook dat het deze maand weer raak is en dat het dan ook goed gaat! Maar apart dat je hond dat doet, ze kunnen ook spanningen opvangen dus ik weet niet of je erg gespannen bent, maar dan kunnen ze ook dat gedrag vertonen. Ga je misschien toch nog een keer testen? Want je zou net zo goed wel zwanger kunnen zijn, als je weinig bloed hebt gehad.....Ik hou je in ieder geval in de gaten, ben erg benieuwd!
nee ik ben niet gespannen maar weet niet of ik nog een keer ga testen misschien wel maar ik heb 2 augustus ook een controle bij de gyn vanwege een operatie die ik heb gehad en misschien dat daar wat uitkomt maar ja of mijn vriend en ik zolang kunnen wachten is nog maar de vraag haha
Aan mn honden merk ik niks anders maar aan mn paard wel dei is veel rustiger en voorzichtiger met rijden, echt heel maf ze is nog erg jong en kon echt idioot doen maar nu niks meer
Haha ik heb het zelfde op het moment met onze hond maar dacht zet maar niet op het forum misschien vinden ze het raar. Maar ben blijkbaar niet de enige die zo'n hond heeft. Ik word helemaal raar van haar, ze volgt me overal, kwam nooit boven en gaat nu steeds naar boven toe en dan naar het kamertje wat ooit kinder kamer moet worden. Daar wil ze in een stoel liggen. Ze eist ook mega veel aandacht van ons allebei terwijl ze zich zelf altijd vermaakte.
Haha ik heb het zelfde op het moment met onze hond maar dacht zet maar niet op het forum misschien vinden ze het raar. Maar ben blijkbaar niet de enige die zo'n hond heeft. Ik word helemaal raar van haar, ze volgt me overal, kwam nooit boven en gaat nu steeds naar boven toe en dan naar het kamertje wat ooit kinder kamer moet worden. Daar wil ze in een stoel liggen. Ze eist ook mega veel aandacht van ons allebei terwijl ze zich zelf altijd vermaakte.