Hallo allemaal Ik maak me een beetje zorgen. Ik ben 13 weken zwanger en had vorige week vrijdagmorgen een bloeding. Moest toevallig voor een echo en heb toen afgewacht met dit te melden. Echo zag er prima uit. Was een nekplooimeting. Bloedverlies hield niet aan maar afgelopen dagen toch wat bruinverlies. Wellicht nog van de eerdere bloeding? Vandaag toch weer wat roder bloed. Maar het gaat evht om druppeltjes. Met zeven weken ook eenmaal gehad. Zijn er meer meiden die het herkennen? Vind het toch wel eng. Heb ook af en toe wat buikpijn maar vermoed dat dit mijn darmen zijn. Ben wel veel aan het hoesten geweest. ( druk? ) Heb voor mijn zwangerschap ook heel Lang last gehad van tussenbloedingen. Naar mijn idee stress. Grtjes
Hier tot 10/11 weken steeds wat verlies. Dan ineens verse stroompjes, dan oud bloed. Uiteindelijk een keer in paniek naar het ziekenhuis voor een spoedecho en daar gekeken door de gyn. bleek ik een poliepje te hebben zitten op de baarmoedermond. Die bloedde telkens. Was ook weker door de zwangerschapshormonen en mijn utrogestan gebruik. Zodra ze het iets aanraakte ging het al bloeden. Daarna nog paar dagen oud verlies en sindsdien geen druppel meer gezien. Dus je kunt ff laten nakijken. Soms vinden ze een oorzaak. Maar soms ook niet. Hoeft niet altijd met je kimdje te maken te hebkindje
Hier tot week 33 zelfs nog bloedverlies.. Na onderzoek bleek dat m'n baarmoedermoed extreem gevoelig is. Ik hoef maar een niesbui of hoestbui te hebben of het kan al gaan bloeden. Er is me gezegd zolang het geen menstruatie-achtige bloedingen zijn er in principe niets aan de hand is. Wel krijg ik elke x een controle na bloedverlies. Het lijkt me in ieder geval verstandig om het gewoon wel elke x te melden bij je verloskundige!
hier bloedverlies door het niezen, het zou goed kunnen komen door het hoesten, zolang het niet aanhoud zit het goed. bij mij was het echt helderrood
Ja hoor, bij beide zwangerschappen. Ik ben blijkbaar gewoon een bloeder Altijd bellen met VK en als je je toch onzeker voelt, vraag of ze even willen luisteren met zo'n doppler. Het blijft toch eng...
Zeker herkenbaar. Nu nog steeds bloedingen. Onderzoek naar gedaan en inderdaad een gevoelige baarmoedermond. 1x seks en ik bloed alweer. Snap je zorgen... Zou het wel aan de verloskundige melden!!
Hier ook een bloeder! 12 weken, 15,16 en 17. Vandaag bij de gyn geweest. Baby doet het uitstekend, geen rare dingen aan placenta of bm te zien. Wel een erg rode bmm, uitstrijkje gemaakt. En wss heb ik een erg gevoelige bmm.
Ik heb met 13 weken ook (oud)bloedverlies gehad. Behoorlijk wat vond ik zelf en heb toen de verloskundige gebeld. Daar zijn ze tenslotte voor en zéker voor dat soort dingen. Echo gehad en er bleek niks aan de hand te zijn. De echoscopiste zei dat als het oud bloedverlies is, het sowieso niet kwaad kan. Je baarmoeder is nu veel beter doorbloed, dus als je veel hoest of niest, komt er druk op je baarmoeder te staan waardoor er mogelijk een klein vaatje springt. De ene baarmoeder is ook wat gevoeliger dan de andere. Maar zoals hier al gezegd is, bij twijfel altijd bellen!!
her hoeft niks te betekenen, ik had er ook iedere keer last van. Iedere keer naar de vk, niks aan de hand. Het kan Door van alles komen. niezen hoesten sex??? niet al te druk maken, althans proberen dan! je bent al over de 12 weken heen.