Op welke dag klus je dan? (als je echt voor gericht gaat klussen zeg maar!) Als hij net positief gegeven heeft, klus je dan op dezelfde dag of juist de dag ervoor of erna?
Als je ovulatietest positief is dan springt binnen 24 - 48 uur je eitje en dan zou je vanaf het moment dat het positief is moeten gaan klussen ik zou dan zeker 3 - 4 dagen seks hebben als ik jou was gewoon alle 3 - 4 dagen... Volgens de gynaceoloog die ik heb gesproken kan dat in principe geen kwaad iedere dag seks mits het sperma goed is... Anders zou ik denk ik vandaag en over morgen klussen...
t beste is om van te voren al te klussen ik doe t meestal na de ongi gewoon om de dag. nu had ik za avond al posi en niet kunnen klussen en zondag om 11 was ie dan toch echt posi omdat die streep donkerder was. en had nog voor 11 uur sóchtends geklust dus was als het goed is nog mooi optijd. een posi ovu test wil zeggen binnen 24 tot 36 uur je ei
Het enige lastige is dat je ei vanaf de START-piek na 24-48uur gaat springen, dus eigenlijk zou je bij de eerste posi-test al "moeten" gaan klussen. Wij hebben 13, 15 en 16 febr. geklust en op 16febr had ik om 18:00 een posi test ook met digi ovutest een smiley (posi), de volgende ochtend was ie alleen nog donkerder. Nou weet ik dus niet of ik nog goed geklusd heb, want op de ene site lees je dat t vanaf de start moet en de ander vanaf de donkerste test