menstruatie/vloeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Angelala, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoihoi,

Ik ben 6 weken geleden bevallen van een dochtertje en toen heb ik 4 weken gevloeid en dat was toen eigenlijk afgelopen(op het eind kwam er nog wat gelig spul uit en toen was het voorbij). Een week later begon ik weer te bloeden tot nu eigenlijk en het word steeds meer;)
    Ik moet om de 2/3 uur een ander maandverbandje indoen. Het is wel helder rood bloed en het stinkt niet ofzo:p

Is dit normaal? En kan het geen kwaad dat ik zoveel bloed verlies want het is alweer ander halve week aan de gang nu. Ik heb er trouwens ook wat lichte menstruatie pijn bij....:(

2. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    :)

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi, 6 weken is niet zo gek hoor...bij mij heeft het ook 6 a 7 weken geduurd en ik ben zelfs met een keizersnede bevallen en daarbij maken ze de baarmoeder nog redelijk "schoon"... ;)

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waarschijnlijk is nu gewoon je normale menstruatie op gang gekomen, die kan al starten heel kort nadat het kraamvloeien is afgelopen

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik denk ook dat het je menstruatie is,ik heb maar 2 weken gevloeid en nu (7 wk na bevalling) is het bloeden weer begonnen...menstruatie dus...helaas maar we moeten er weer aan gaan geloven hihi

6. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Denk inderdaad ook dat dat het is alleen duurt het zo lang(donderdag alweer 2 weken:() EN het is best wel veel bloed:p BEn blij als het afgelopen is:D

Duurt het bij jullie ook zo lang?

Morgen moet ik ook naar de gynecaloog(moeilijk woord haha weet niet hoe je het schrijft) voor de nacontrolle dus ga het daar ook even vragen8).

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk dat je cyclus nog een beetje van slag is, en dat daardoor de menstruatie zo lang duurt.

Ik vloeide trouwens maar een week, en ik was na 7 weken weer ongesteld. Maar volgens mij vloeit elke vrouw die borstvoeding geeft wat minder lang.

Deel Deze Pagina