lastig die onregelmatig cyclussen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katje2, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Heb ook een onregelmatige cyclus...
    Reken ook het gemiddelde uit en daar maak ik een banner voor..
    (kom op 27.5 dag en dat heb ik naar boven afgerond)
     
  2. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb ook een onregelmatige cyclus, tussen de 30 en 37 dagen. Het was dan ook moeilijk "mikken" om het zo maar te zeggen. Toch ben ik 14 dagen na mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie bevrucht.
     
  3. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Dat geeft dan toch weer hoop. Ben sinds een maand of vijf onregelmatig en de langste cyclus was 38. Zit nu inmiddels op 45..
     
  4. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Dag visjes,

    Ik heb inderdaad vorige week dinsdag een positieve ovulatietest gehad met Matcare, dus er werd een LH-piek vastgesteld, volgens FF heb ik dan donderdag wel degelijk mijn eisprong gehad omdat dan pas mijn temperatuur beginnen stijgen is. Maar gisteren en vandaag heb ik mijn temperatuur veel later genomen (weekend enz.), dus het kan wel wat verkeerd zijn eigenlijk.
     
  5. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hallo dames,

    Mijn man en ik zijn nu zo'n 3 maandjes bezig om voor de tweede te gaan.
    Bij de eerste was mijn menstr. ook heel onregelmatig: tussen de 40 en 60 dagen.
    Nu voor de tweede weer: tussen 36 en 46 dagen.

    Ik heb mijn eisprong bekeken met de maybe baby een microscoopje waar je je speeksel op moet doen, 5 á 10 min laten drogen en als je een varenstructuur ziet heb je je eisprong en zie je een gemengde structuur kiezeltjes en varen zit je in de overgangsfase van niet vruchtbaar naar wel vruchtbaar en andersom.
    Hieraan ehb ik kunnen aflezen dat ik afgelopen week mijn eisprong heb gehad.
    Zoals vanmorgen had ik alleen maar een kiezelstructuur.
    We hebben er flink wat vanaf geklust dus hoop dat het raak is, voor het eerste kindje heb ik bijna 3 jaar moeten wachten tot het raak was.

    Groetjes Irina
     
  6. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Ik heb ook zo'n speekseltest, maar helaas werkt het lampje niet meer, ik denk dat ik het al zoveel gebruikt heb dat het batterijtje stuk is of zo.
    Moet wel zeggen dat het goed werkt hoor, je ziet duidelijk een varenstructuur op sommige dagen.

    Nog 9 daagjes wachten voor NOD, maar mezelf kennende zal ik waarschijnlijk al op voorhand testen met Matcare.
     
  7. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb pas 2 cyclussen gehad, 1 van 28 en 1 van 30, maar ik denk dat iedereen t met me eens is dat t t fynst zou zyn als je gewoon iedere maand een cycle van 28 dagen had, zodat je pcies weet hoe alles zit :)
     
  8. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Ik zou eigenlijk dolgraag al testen, maar dat is nog te vroeg natuurlijk, of zou ik met een beetje geluk toch al positief kunnen testen?
     
  9. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    katje ik zou nog niet gaan testen is veelste vroeg nog
     
  10. visje83

    visje83 Actief lid

    15 mei 2007
    236
    0
    0
    hallo,

    ik heb nu een cyclus van maar 14 dagen, ervoor was die 24 en daarvoor steeds meer als 28 dagen, twee keer zelfs 37 dagen. en dat terwijl ik er voor alijd erg regelmatig was, en allang van de pil al ben, zeker al 1,5 a 2 jaar,
    is dit wel normaal, 14 dagen? of moet ik even langs de huisarts?

    onzeker visje83
     
  11. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Een cyclus van 14 dagen is wel heel erg kort. Je eitje heeft tijd nodig om te rijpen, daar is een hele korte cyclus niet lang genoeg voor.
    Ik zou zeker even naar de HA gaan.
     
  12. Nic79

    Nic79 Bekend lid

    11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Bij mij is het al vanaf het begin dat ik voor het eerst ongi werd is het al een drama, dan denk je het komt nog wel goed :D maar nee hoor!

    Zelf toen ik de pil slikte bleef het nog een drama :(

    Nu ik er echt op ben gaan letten is het een cyclus van 15 t/m 35 dagen
    heel irr. Ik ben soms ook wel gewoon 3 weken ongi :(

    Ik heb al van alles geprobeerd in de afgelopen 18 jr maar niets heeft geholpen.

    Nu maar hopen dat we toch snel zwanger zullen worden :D
    Ik zet mijn banner maar op 28 dagen en we zullen wel zien!

    Wij gaan omdat we nu net weer beginnen gewoon de eerste paar maanden gewoon steeds om de da klussen :oops: wie weet helpt dit! :D
    Laten we het hopen :D
     
  13. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje...ik heb hele lange cyclussen, bij mij komt het niet echt op gang denk ik, dat is erg verveledn maar die korte lijken me ook flink irritant! Succes!
     

Deel Deze Pagina