Koerier valt al af , want hij heeft nog geen rijbewijs (helaas geen geld voor) Tnt zal ik zo eens bellen of dat een mogelijkheid is! Ook de andere websites en tips zal ik nalopen , tnx!
Je kan ook via de site van tnt geloof ik. Maar bellen is misschien beter indd. Succes met het vinden van een baan
Kijk is bij een transportbedrijf (internationaal). Daar heb ik voorheen gewerkt (als it-er) en daar werken op diverse afdelingen engelsen/duitsers etc. Ook op administratie/customs e.d.
Zie net dat je regio eindhoven zit. Ik heb het over Flextronics in venray, maar ook bij Geodis (voorheen vitesse in Venlo) is het eerder genoemde het geval. Bij office depot in venlo werken ook veel duitsers en ook engelsen
misschien is dit wat: Randstad heeft vacature - Magazijnmedewerker - EINDHOVEN - Logistiek of deze: Randstad heeft vacature - Magazijnmedewerker - VELDHOVEN - Logistiek Overig bij deze staat dat je wek nl en engels moet spreken maar wie weet zien ze het wel als een plus dat hij heeel goed engels kan
Heb de tnt geprobeerd , op dit moment is er niets (heb geen nr kunnen vinden dus heb het formulier gebruikt). zelfs productie is niet aan te komen , in verband met veiligheidsvoorschriften. Vandaag nog contact gehad met een uitzendbureau waar ze schijnbaar een hoop productie werk hebben , maar goed , die veiligheidsregeltjes... Draak voor die 1e advertentie ga ik morgen even bellen misschien is het inderdaad wat. Zodra er bij staat dat Nederlands een must is , word het al gauw niets.. maar als ik dan toch aan het bellen ben , zal ik er meteen naar vragen. Vosje bedankt voor de tip! Ook daar zal ik morgen eens heenbellen. Het is maar goed dat ik onbeperkt kan bellen anders had ik er nog torenhoge rekeningen van ook =P
he balen van TNT, maar bij mij was er toen ook via de site niks te vinden en ben via Olympia uitzendbureau daar gekomen, de tnt loopt via olympia anders misschien daarnaartoe bellen.... Ik hoop echt dat jullie snel wat vinden meid
Pff, lastig hoor, ik ken veel multinationals (werk in de detachering) waar heel veel Engelsen werken maar dat is bijna allemaal in regio Rotterdam en Antwerpen. Daarnaast zijn dit allemaal technische mensen (engineers ed), als je wat namen wilt PB je me maar hoor, ik weet niet wat hij allemaal kan natuurlijk...
Mijn schoonzusje komt uit Indonesiƫ en werkt als vakkenvuller bij de AH. Haar Nederlands is ook nog erg beperkt!
Heb hier op verschillende vakkenvuller vacatures gereageerd maar ze wezen hem allemaal af. Heb vandaag van de upc monteur ( =P ) de tip gekregen om asml te bellen , hebben we gedaan en die gaven de tip om Olympia Randstad en Manpower te bellen. Ook gedaan , en Olympia heeft een vacature bij een amerikaans bedrijf. Nu heeft hij a.s Woensdag een gesprek bij t uitzendbureau, en vanuit daar kijken we weer verder. Klonk positief! In ieder geval weer bedankt voor de reacties , en Woensdag meeduimen aub! =)
Wat deed hij in Engeland dan? Misschien is zijn kennis over een bepaald vak wel zo breed dat het niet zoveel meer uitmaakt in welke taal hij dit doet
heb het aan mijn vriend gevraagd, hij zoekt echt alleen frans of duits personeel op dit moment, maar misschien komt er binnenkort een engelse account bij hem (een erg leuke, al mag ik nog niet zeggen over wat het gaat), hij zou het in de gaten houden voor je.
Draak , nog niet gebeld.. eerlijk gezegd niet meer aan gedacht. Heb er nu een bladwijzer voor gemaakt en zal ze maandag meteen bellen. Miffy wat lief van je vriend dat hij het voor ons in de gaten houd! Heel fijn =) Ik hou jullie op de hoogte , het gesprek bij t uitzendbureau is verzet naar Dinsdag =)
De schoonmaker bij ons op kantoor spreekt ook gebrekkig nederlands, hoewel hij hier al jaren woont. Ik klets dus meestal gewoon engels met 'm of juist NL's om te oefenen. Maar in dat soort functies zou t volgens mij geen probleem moeten zijn om de taal niet te beheersen, toch?