voorspellende gevoelens

Discussie in 'De lounge' gestart door Big Wish, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik heb het weleens dat ik een gevoel heb over een zwangere, over wat het geslacht gaat worden, maar nu heb ik iets, wat zelfs mijn pet te boven gaat (hoe nuchter ik ook ben).
    eerst had ik al dat ik bij 2 ouders van mijn groep beide een sterk gevoel had dat het een jongetje gaat worden, en beide blijken nu uit 20 weken echo idd een jongetje te gaan krijgen.

Maar vanmorgen was er iets wat me bijna van mijn stoel deed vallen.
    Een ouder belde op dat hun zoontje niet kwam, omdat zijn moeder gisteravond is bevallen van een dochtertje. Nu had die vader tijdens de zwangerschap gezegd dat hij een meisjesnaam had die hij al jaren vast had staan, dat zij het daar niet mee eens was (op een grappige manier) maar dat hij haar wel om zou praten.:p
    Toen zei ik voor de grap (eigenlijk toch wel een gevoel denk ik wat ik toen had) het zal toch niet mijn favo meisjes naam zijn. (niet waar de ouder bijstond)
    Je raad het al. Toen hij zei, ze heet Mila, viel ik echt bijna van mijn stoel van verbazing. Dat is echt vijn favoriete meisjesnaam:$

Het moet niet gekker worden

2. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    oh, ik heb ook zo vaak voorgevoelens. Soms wel leuk, geboortedata's en namen enzo!
    Toen wij naar huizen gingen kijken, kon ik zeggen welke mensen gingen scheiden en daarom het huis te koop hadden! Soms ook minder leuke dingen waarvan ik dan maar hoop dat ze niet uitkomen...

3. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hebben jullie ook voorgevoelens bij mij???

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    en bij mij?

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik denk dat je bij dit soort voorgevoelens degene waar je de gevoelens bij hebt moet kennen. Op zn minst af en toe in t eggie zien of veel kletsen op msn ;)
    En ik ken ze ook idd.

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik denk ook dat het spontaan en onderbewust werkt en niet zo van; kijk eens voor mij wat mij allemaal te wachten staat? maar meer van ik denk dat jou dit en dit te wachten staat, dat voel ik...

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik vind het met voorspellen welk geslacht het word altijd een beetje dubbel.... ik bedoel je hebt 50% kans dus de kans is groot dat je het goed hebt.... en verder onthoud je alleen de gevallen waarin het klopte want dat is interessanter dan al die keren dat het niet klopte.... en mbt tot een naam...... tja.... milla is wel een naam die je steeds vaker hoort... mijn schoonzus en ik waren samen zwanger en hadden zonder het te weten dezelfde jongensnaam uitgezocht... en ik dacht echt dat ik een meisje zou krijgen en zij een jongen en dat klopte ook.... ik vind het niet echt bijzonder...

maar het is natuurlijk wel leuk allemaal.

gr Jose

8. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    klopt hoor, met geboortedata enzo! Altijd een grote kans dat je gelijk hebt!
    Maar ik kan gewoon goed sfeer aanvoelen in huizen enzo. En soms een bepaald gevoel. Een voorbeeld... ik zei een paar maanden geleden tegen mijn man dat mensen die dicht bij mij staan weleens uit elkaar konden gaan. Hij was heel verbaasd! zag daar geen aanleiding voor en ik kon het ok niet uitleggen. 1 maand later zat de man hier op de bank te zeggen dat de liefde over is. Nu zitten ze in therapie. Niet leuk natuurlijk, soms hoop ik dat ik ongelijk heb....

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    In dit geval is Mila wel bijzonder, want de vader had de naam al zo'n 7 jaar vast staan en ja er bestaan miljoenen namen. Dan vind ik het toch toevallig dat het dezelfde naam is. En Mila komt hier in de omgeving niet voor.
    Ik heb ook een keer gedroomd dat collega een miskraam kreeg, waarvan ik niet eens wist dat ze zwanger was op dat moment. Die droom is helaas de volgende dag uitgekomen.

10. Alita

Alita Niet meer actief

Ik had heel erg het gevoel dat we in verwachting waren van een meisje, en toen we dus de 20-weken echo kregen was ik niet bang dat ik het fout had ik wist het zeker....en het werd een meisje!!!

Normaal ben ik nuchter aangelegd maar toen wist ik het zeker. Ben eens benieuwd of het deze keer bij een tweede weer zo gaat?

Deel Deze Pagina