lastig hoe om te gaan met visite

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door casedy, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier precies hetzelfde.

Natuurlijk is het leuk als je op visite komt om de kleine vast te mogen houden maar als hij/zij slaapt moet je dat gewoon respecteren. Wij lieten de kleine ook in de box slapen zodat ze konden kijken. Sommige wilde dan aan haar zitten maar daar stond ik zelf natuurlijk wel bij om weg te "slaan" :)

voor ons is een nadeel dat Jenna overdag niet in haar eigen bedje wil slapen, na de fles van 19uur wel maar daarvoor echt niet. Ik vind het prima maar er zijn mensen die vinden dat baby's in eigen bedje moeten slapen ;)

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Kick slaapt overdag ook beneden (in de kinderwagen of soms in de box op een voedingskussen), alleen tussen de middag, tussen 12 en 15 leg ik hem boven neer. Ik spreek met bezoek nooit om die tijd af, vaak alleen s middags en soms s ochtends. Dus dan ligt hij beneden. Bovendien heb ik een kind dat heel erg veel wakker is, dus het bezoek treft hem vaak wakker. En anders mogen ze hem ook wel vasthouden, bijvoorbeeld als hij net in slaap valt. Alleen als hij ligt te slapen is het jammer maar helaas, want ik ga hem niet oppakken als hij (eindelijk) slaapt.

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

bij mij moeten ze bellen willen ze op visite komen, als hij of zij nog ligt te slapen(slaapt bij ons op de kamer) mogen ze even kijken, maar wordt zeker niet wakker gemaakt of eruit gehaald, dan wachten ze maar tot het wakker is of komen een andere keer wanneer er een vast ritme is maar weer eens

Deel Deze Pagina