Mijn zoontje heeft nog een paar longsleeves nodig. Maar waar leuke? Hema en h&m hebben niks op het moment. Zeeman ook niks. Bij next kan ik altijd slagen maar nu ook niks.
Someone, Z8, Retour, Stones and Bones, Molo, Noppies, America Today, Vingino, Billy & Lilly, Chaos and Order, ... Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je van houdt en hoeveel geld je er aan uit wil geven...
Esprit heeft ook veel mooie en betaalbare kinderkledij. Esprit overhemden voor jongens kopen in de online shop er staat overhemden in de link maar het is de pagina van overhemden en longsleeves. Kwaliteit is ook super.
Inderdaad Jola en soms ook Vögele. Laatste wisselt wel heel erg, van heel leuk tot Disney prints (waar ik persoonlijk niet bij van word).
Hier slaag ik vaak bij Name it, Wibra, C&A en ook de Prenatal heeft vaak nog leuke dingen. Maar weet niet welke maat je zoontje heeft, gaat volgens mij maar tot 104.
Of gewoon een lange mouwen romper/shirt onder een korte mouwen shirt doen. Ben je ook meteen klaar voor de zomer!