Ik weet nog niet wat t wordt maar ik ben ervan overtuigd dat t een meisje is. Nu is er 1 meisjesnaam die t voor ons beide is. Alleen is nu een kind in de familie geboren en onze naam rijmt op haar naam. Ivm herkenning zet ik ze niet precies neer maar t is te vergelijken met Senna en fenna De kinderen zullen elkaar geregeld zien, ongeveer iedere twee weken. Zouden jullie t dan laten of toch voor de naam gaan? Ik zet er even een poll bij voor t overzicht
Dat zou voor mij geen reden zijn om niet voor dé naam te kiezen, maar dan denk ik dus aan Senna en Fenna. Nick en Mick vind ik dan weer een ander verhaal gek genoeg ligt er dus een beetje aan.
Wij zaten met precies zo'n zelfde dilemma maar wij hebben toch gekozen voor wat wij zelf mooi vinden. Gewoon kiezen wat jullie graag willen!
Gewoon doen, de naam kiezen voor je kind die je het allerleukste vind is wat mij betreft belangrijker dan namen die op elkaar rijmen of op elkaar lijken.
Dat dacht ik ook. Maar ik weet vrijwel zeker dat ze de naam dan niet voor zich houden en ik vind t jammer als de hele familie t al weet
Ik zou t gewoon doen, en waarom de naam vertellen? Voor goedkeuring? Ter voorbereiding? Nee hoor, vind ik onzin.
Ik zou met een naast familielid dat je zo vaak ziet liever voor een andere naam kiezen: Senna/Fenna, Nick/Mick/Rik etc vind ik dan wel echt teveel op elkaar lijken en vooral klinken. Zou dan liever voor iets anders kiezen. Aan de andere kant als dit de naam is voor jullie en er geen ander aan kan tippen: gewoon doen.
Gewoon doen. 2 neven van mijn moeder zijn indertijd beiden vader geworden van een zoon binnen 1 week tijd. De jongens heten Dieter & Pieter en wonen recht over elkaar . Ze zagen elkaar dus elke dag, samen in de klas en ook nog dezelfde familienaam en al...
ik neig nu toch wel ernaar om die naam te nemen, nav jullie keuze 35/7 ik weet nu ook dat t een meisje wordt dus wordt t helemaal van belang natuurlijk. Deze naam komt steeds terug in mijn hoofd en voelt helemaal goed, alsof t past. Maar ik sta nog open voor als ik andere namen zie die misschien nog leuker zijn