Vriendlief en ik komen er maar niet uit... dus misschien wat externe input... Faya Ayla Elif Allemaal compleet verschillend, misschien daarom wel lastig om te kiezen...
(Hmm, reactie gepost maar hij bleef hangen tijdens het laden..) Ik heb op Ayla en Faya gestemd . Vind zelf Faye wel wat leuker dan Faya, en van alle namen vind ik Ayla het leukste. Doordat ik Russisch ben neig ik ook altijd om meisjesnamen met een a te laten eindigen omdat dat gewoon zo hoort voor mijn gevoel, dus dan valt Elif af . Dus: 1: Ayla 2: Faye/Faya
Ik vind Ayla het leukst. Elif vind ik leuk, maar dan wel voor een (half) Turks meisje. En Faya is gewoon niet mijn smaak.
faya vind ik het leukste, maar neem wel aan dat jullie kindje wat gemend bloed heeft en geen hollands kaaskoppie is
Er van uitgaande dat het inderdaad geen heel Nederlands kindje is, vind ik alle namen leuk. Als het wel een Nederlands kindje is, dan vind ik Ayla het leukst, maar Faya vind ik dan ook prima gaan, Elif vind ik dan niet zo leuk.
Het is een nederlands kindje, maar ik heb italiaanse roots en mijn vriend een franse achternaam.. haha... Ik geloof dat we eruit zijn! Heeel erg bedankt voor jullie reacties! Het is echt fijn om even iemand anders zijn/ haar mening te horen om vervolgens zelf weer tot een mening te komen... Lastig maar wel leuk, die namen verzinnen...
Ik vind ze alle drie wel mooi, maar hoe spreek je Ayla en Faya uit? Als Aajla of op z'n Engels? (de eerste variant vind ik dan het mooist) Ayla is trouwens ook een Turkse naam, net als Elif ('ay' betekent 'maan' en komt in veel namen voor, zoals Aylin, Milay, Miray etc) - misschien leuk om te weten (maar volgens mij is 't ook een Engelse naam ). Wat mij betreft zou het niet uitmaken waar de naam vandaan komt of voorkomt, zo lang ik het maar een mooie naam vind De naam Faya ken ik niet, dus die vind ik het origineelst Ik ben benieuwd welke naam het wordt!?
@ Angela: Onze dochter heet A.yla en wij spreken het uit als ÀJ-laa. De ay een beetje als het engelse eye, maar dan iets minder langgerekt zeg maar...
Mooi hoor! Dat is de uitspraak die ik persoonlijk het mooist vind (want met de Engelse uitspraak bedoelde ik 'ay' zoals in day, may etc.).