wat kan dit zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winniethepoeh19, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

hoi allemaal
    ik heb een vraag ?
    mijn temp is vanaf zondag al tussen 37.0 tot 37.6
    en nu heb ik ook al last van me rug er bij
    sochtens en savond misselijk
    veel slaapen
    en steken en drukkendt gevoel in me buik
    en heb het gevoel dat ik veel moet plassen en ga ik plassen dan is het maar een beetje
    wie herkent dit en kan me er bij helpen ?

mvg winniethepeoh19

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik denk dat je zo ie zo je eisprong hebt gehad.
    wat het verder betekend geen idee ,afwachten tot je nod,hopelijk blijft je temp zo hoog

3. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    ik had dat ook alleen was het bij mij het ontpillen dus ik weet niet hoelang jij al van de pil ben

ik dacht toen ookvan uuuhhhh maar ja jammer het was bij mij de ontpilling ik hoop voor jou natuurlijk op een zwangerschap

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik denk dat je net je ei hebt gehad. Dan is je temp altijd hoger.

5. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    ik zou even een testje bij de HA laten doen voor blaasontsteking.....
    die aandrang om veel te moeten plassen, maar dan niet veel te hoeven zou best daarvan kunnen zijn. Ik denk niet dat je nu al extra zou moeten plassen ivm een zwangerschap.

succes
    Daan

6. Dawn

Dawn Lid

1 jul 2006
    12
    0
    0
    Hey meis

Laat je niet gek maken door je lichaam hoor!
    Maarre, je had hier rond de 15e toch ook al last van? (Op je topic over of je het pendelen nou moest geloven of niet)
    Had je intussen al wel een zwangerschapstest gedaan? Het is niet de eerste keer dat iemand meteen na een mk weer zwanger is.
    Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, vooralsnog, hoop er niet te veel op, als je zaterdag of zondag je eisprong hebt gehad, dan is het inderdaad nog wel vroeg voor zo veel kwaaltjes..

Ik duim heel hard voor je!!!

Liefs Dawn

7. winniethepoeh19

ik slik de pil van af maart al niet meer ik heb me al laten testen op blaasonsteking maar heb geen blaasonsteking ik weet het niet ik heb zondag me ei sprong gehad dus ik zal het niet weten

mvg winniethepoeh19

8. winniethepoeh19

van 9 augustus had ik de kwaaltjes al en me on van 2 august was ook niet veel 4 augustus was ik al geen on meer en normaal ben ik het wel een week en nu dus niet dus zit zwaar te twijfelen

ik heb nog geen test gedaan want volgens angela haar pendel kon dat pas over twee weken een positief test dus dat is van de 2 week ik weet echt niet wat ik moet doen

mvg winniethepoeh19

9. Dawn

Dawn Lid

1 jul 2006
    12
    0
    0
    Hey, maar je moet je niet laten leiden door wat iemand door middel van een pendel zegt. Dat is simpelweg niet betrouwbaar genoeg. Als jij wilt testen, dan doe je dat toch? En niet NIET omdat zij dat zegt?
    Na mijn mk had een pendelaarster ook gezegd dat ik begin augustus ongi zou worden voor de 1e keer na mk, maar dat was veel eerder al..
    Dus als je wilt testen... wie houdt je tegen?

liefs

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Precies,...je moet je niet teveel door zo'n pendel laten leiden hoor...
    Gewoon doen wat je hart je ingeeft...

11. Dawn

Dawn Lid

1 jul 2006
    12
    0
    0
    Oh wacht even... Lees ik overheen.. Weet je dan zeker dat je zondag je eisprong gehad hebt? Want dan kun je nu nog niet testen natuurlijk.

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    pendelen is GEEN garantie,komt het uit heb je gewoon geluk.
    als het echt uitkwam waarom ben ik dan nog steeds niet zwanger,en waarom komen dan ook mijn pendels niet altijd uit.
    als je je vast pint op de pendel dan ga je allemaal kwaaltjes voelen en denken van o wie weet is het wel raak ,je maakt je zelf gek zo

13. winniethepoeh19

ik houd me ook niet vast op het pendelen maar wacht wel 2 weeken af vandaag moet ik tetsen maar mijn innestteldag is 25 augustus daar wacht ik op als dat is geweest ga ik testen dat is dus in het weekend
    dan hoor jullie het wel van mij

mvg winniethepoeh 19

Deel Deze Pagina