Is dit een sprong? 15 mnd en hangerig.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marleen31, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hey meiden,

Mijn dochter is bijna 15 maanden en normaal gesproken een vrolijk en ondernemend meisje. Maar sinds een week hangt ze (letterlijk) aan me. Waar ik ben, is zij ook. Zodra ik op de bank zit klautert ze ook op de bank en komt ze naast me of op schoot zitten en daar blijft ze het liefst de hele dag zitten. Spelen doet ze alleen als ik mee speel. Op zich geen probleem natuurlijk maar vorige week nog vermaakte ze zichzelf altijd prima alleen met een berg speeltjes. Ook huilt ze wat sneller en is wat humeurig. Eten doet ze prima verder!
    Zou het een sprongetje kunnen zijn? Of zal het liggen aan de BMR prik die ze 18 dagen geleden heeft gehad? Op een paar vlekjes en hele lichte verhoging na heeft ze er vrijwel geen last van gehad.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hoe reageert ze als je zachtjes aan haar oorlellen trekt? Bij Roos verandert haar gedrag vaak als ze oorontsteking heeft..dat heeft ze nu ook.

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Even geprobeerd, ze geeft geen kick :)

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Fase :D ...was hier ook rond die tijd, kan inmiddels wel weer alleen spelen maar zit nog aardig aan me vastgeplakt...kan dus wel even duren ;)

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Yup. Sprongetje/fase hoe je het ook wilt noemen. Hier ook.:D

Share This Page