Ik ben op zoek naar een leuke, goede en ruime luiertas. Een die ik ook mee kan nemen naar mn werk (aangezien ik anders geheit mn gsm en portomonee vergeet of kwijt ben ofzo ) waar voor 3 kinderen (3, 2 en baby) spulletjes in kwijt kan... (heb dalijk 3 jongens dus hij hoeft niet roze te zijn ) Ik vond de nieuwste van oilily echt geweldig maar in geen 160 jaar dat ik 160 euro aan zon tas ga verspillen... 100 is echt echt echt de max.... en liever minder natuurlijk. Oh ja en hij moet ook makkelijk aan de kinderwagen te hangen zijn, geen tas die je zelf schuin moet dragen. Tips zijn welkom, graag met link!
Heb je een voorkeur qua kleuren? Omdat je 3 jongens hebt, wil je dan ook een wat stoerdere tas of mag hij ook wel wat vrouwlijker zijn?
Hij mag stoer zijn, maar vind die groene van Lief! ook heel leuk. Hij hoeft niet knalroze te zijn, maar ook niet perse zwart. Vond het model van de Lief! tassen heel leuk/praktisch ogen, maar al dat roze doet bijna pijn aan mn ogen
Haha! In geen 160 jaar.... Wij hebben zelf de rode van Lief! En datzelfde model is er in het blauw. Allebei niet roze dus... Wij vinden het echt een ideale tas waar veel in kan, en hij hangt altijd om de stang van de kinderwagen dus dat gaat ook. Succes met de zoektocht! Ps. je zal wel snappen welke ik bedoel maar ik zal voor de zekerheid nog even een plaatje zoeken!
Waaaaaaaaaah naar die blauwe ben ik al zo lang op zoek maar behalve op marktplaats af en toe verder nergens meer te verkrijgen die rode staat nu wel aantal keren op marktplaats maar dan dus wel gebruikt of je betaald voor een nieuwe 100 euro kijk maar naar de advertenties. Maar Lara85 super leuke tas Verder lees ik mee naar de andere reacties ben benieuwd want ben dus ook nog steeds zoekende Groetjes
Wat vind je van Kitsch Kitchen? Ik heb zelf afgelopen vrijdag de tas van de link besteld, was er op slag verliefd op, ook al was ik niet op zoek naar een luiertas . Er zijn verschillende motieven. Luiertas kopen? Bestel bij Kitsch Kitchen Webshop
Haha, oh serieus??? Ik dacht dat dit echt de meest standaard was die iedereen had joh!! Wij zijn er inderdaad echt heel blij mee. Wij hebben hem sinds februari 2010 (van m'n zusje gekregen). En ik weet dat mijn beste vriendin hem in april van dit jaar heeft gekocht voor haar zoontje (in het rood). En nog met 30 euro korting ook. Zal eens vragen waar!! Succes met zoeken!
Die is inderdaad ook gaaf, maar wel erg roze ja Denk ook dat er stuk minder in kan dan in dat andere model. Zal's even kijken of ik misschien een site kan vinden waar ze'm nog hebben. Het is zo'n onwijs fijne tas!! (Lijkt misschien zo maar ik heb geen aandelen in Lief! hoor, hahaha!) Liefs
Volgens mij kan je die blauwe hier gewoon bestellen toch? Voor 69,95. De rode staat ook op die site. Ken verder het bedrijf niet. Maar dit is de eerste die je krijgt op google. Lief! Luiertas > Schoudertas > Tassen > Vrouwen > Accessoires bij Trendstylist
ziet er idd leuk uit, al oogt ie wel erg klein?? laat ff weten hoe hij is als je hem binnenhebt ajb??? Die lief! tas vind ik ook wel leuk, maar oogt ook kleiner als de tas die ik zelf had gezien van Lief!.... hmmmm misschien een keer in de winkels gaan kijken ipv op het www...
Luiertas By Gek - Silly Cupcake roze - Presents@home ondanks dat deze knalroze is, vind ik m wel heel schattig! iemand ervaring met dit merk??