Lastig, Maxi Cosi Mura 4 of Joolz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjakie22, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefste80

liefste80 Lid

27 okt 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de Joolz en zijn hier erg tevreden over!!
    Hij rijdt soepel, heeft een erg stevig metalen frame (totaal niet wiebelig), is een van de kleinst opvouwbare wagens (je kan de grote wielen er heel makkelijk afhalen, dan wordt hij nog compacter) en is licht van gewicht. Voor strand en boswandelingen kan je de voorwieltjes vast zetten waardoor hij meer grip heeft op de ondergrond. Mijn mening is voor een echte strand of boswandeling met hele zachte ondergrond is een draagzak geschikter dan welke wagen dan ook.... Tegenwoordig kan je inderdaad een boodschappennet erbij kopen (wij hebben het gratis gekregen op de 9 maandenbeurs). Kortom, hele fijne wagen!

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Same here!!! keuze was snel gevallen op de Mura!!

3. gogogo

gogogo Lid

8 mrt 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook getwijfeld tussen deze twee wagens. Hebben ze beide geprobeerd en vonden allebei dat de Joolz een stuk soepeler stuurde. Daarbij vinden wij het handig dat als onze kleine straks in de wandelwagen zit een stuk hoger zit, waardoor je op een terrasje oid de kleine ook makkelijk bij kan schuiven in de wagen. Ik vond de Joolz ook wat mooier en aparter qua vormgeving en kleuren. De Mura zie je hier al heel veel lopen en de Joolz toch minder.

Desalnietemin denk ik dat je met een Mura ook een hele goede koop doet. Volgens mij zijn beide wagens hele goede wagens.

Succes!

4. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Wij hebben op aanraden van een kennis een Mura 4 gekocht. Zij was zo dolenthousiast, en ik was zó de weg kwijt in kinderwagenland, dat ik er niet lang meer over na heb gedacht, en hem snel gekocht heb! Zij vond hem erg prettig om mee in het bos e.d. te lopen (vond ik namelijk ook belangrijk). Daarbij ben ik vrij lang, en vond ik dat de Mura wel op een goede hoogte voor mij verstelbaar was.

Maar... Nu heb ik nog wel even een vraag aan de Mura 4 gebruikers. Ik zou graag een autostoeltje willen dat ik ook op de Mura kan klikken. Nu zag ik ergens een aanbieding waarbij een Mura 4 werd verkocht met een autostoeltje van Safety 1st.

Kunnen op de Mura 4 dus ook nog andere autostoeltjes, zoals bijvoorbeeld een van Safety 1st? Of moet de autostoel echt van het merk Maxi Cosi zijn?

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand met de Mura 4. Ben er helemaal weg van. Is lekker makkelijk en klein in te klappen en is lekker stabiel. Kleurtjes vind ik een beetje saai, maar vond het een kwalitatief goede wagen voor een goede prijs (in verhouding met bijvoorbeeld de Stokke of Bugaboo)

Deel Deze Pagina