wie heeft de oplossing? ik heb een hele mooie kinderstoel gekocht! Bekijk bijlage 172046 maar hij is misschien niet zo handig. heb al een stoelverkleiner gekocht maar dan blijft de opening nog veels te groot de flappen van de stoelverkleiner kunnen niet rechtop blijven staan. bestaat er misschien nog iets? zit er al over te denken om maar de tripp trapp ook aan te schaffen.
Heb je al gekeken naar stoelverkleiners met drukknoopjes bij de flappen? (heb geen idee hoe groot de kinderstoel is maar het is maar een idee). Wij hebben nl ook een stoelverkleiner met flappen die je over de armleuningen kunt doen en vast kunt zetten met drukkertjes. Succes!
Wat een geweldig mooie kinderstoel zeg! Denk wel dat je deze stoel pas echt over een paar maanden kan gebruiken als je kindje wat groter is, aan de stoel te zien kan ik me voor stellen dat een verkleiner niet veel doet. Om niet te duur uit de zijn met een extra stoel voor nu kun je ook eentje bij de Ikea halen, 20 euro compleet met blad van tafel en een zacht kussentje
bedankt voor het mee denken! heb gekeken naar alle stoelverkleiners maar het blijft te groot. ik ga de stoel later gebruiken of weer verkopen. en koop nu de trip trap met newbornset. x
Ik zou sowieso nog even wachten met een stoel gebruiken (of was 't niet voor nu al?) je kindje is pas 3 maanden. Wij zijn de stoel pas gaan gebruiken met 6 maanden, toen de kinderen al goed zelf konden zitten. Wat je ook nog kan doen is er handdoeken tussen stoppen, dat deden wij in 't begin altijd bij Isabelle in de ikea-stoel die bij opa en oma staat. Isabelle is best klein, dus die stoel was veel te groot voor haar. Met een paar handdoeken ertussen bleef ze veel beter zitten. Wel een hele mooie stoel zeg!!
Wauw wat een mooie stoel! IK heb zelf geen oplossing voor je, maar ben wel benieuwd waar je hem vandaag hebt...
Wij hebben een trip trap van Stokke.Andy is al 7 maanden,maar zowel als bij haar,als haar oudere zus is het ondanks de stoelverkleiner de stoel te groot.Maar wat wij hebben gedaan is(totdat ze groot genoeg waren) er handdoeken tussen gestopt.Het werkt ideaal.Ze blijven dan ook goed zitten
Mooie stoel zeg! Is dit niet wat? Met desnoods nog een kussen er bij achter voor het begin? Tiamo | Kinderstoelen | Baby-Dump Of anders tijdelijk die witte/rode/blauwe plastic stoel van ikea voor het begin kopen? Kost bijna niets. Maar je het is ook niet gek dat je kindje er nog niet goed in kan blijven zitten met 3,5 maand..! Probeer het over een maand of 2 nog eens, dan zou het zomaar wel kunnen. Ook in de triptrap kun je je kindje nog niet echt in zetten hoor. Tenzij je dat 'babymandje' erbij koopt. Maar die is maar tot 6 maand. Maar de triptrap is natuurlijk wel geweldig en handig. Wij hebben die voor binnen en die ikea voor buiten: bevalt eigenlijk net zo goed...
bedankt voor de reacties! we hebben inmiddels de trip trap met newborn gekocht. we houden de stoel voorlopig maar alleen voor de sier met kussens opvullen word de stoel ook niet mooier van en aangezien me man er in past zouden we dan erg dikke kussens nodig hebben. Iekjee@ op marktplaats heel enkel keertje kan je ze daar vinden prijs viel me mee 150,-