Hoi, Omdat mijn kindje niet altijd even snel drinkt en soms snel moe wordt met een 2-speen van Avent wilde ik de 1-2-3 spenen gebruiken. Denk alleen dat ik iets verkeerd doe, want hoe ik de speen ook hou de melk spuit er echt uit. Thijmen houdt het gewoon niet bij met slikken en verslikt zich dus steeds. En dat is zelfs als ik 'm op de 1 stand hou (dat is toch het 1 streepje bij zijn neus, zeg maar?). Ik merk gewoon geen verschil tussen de standen..... Heeft iemand tips? Groetjes Rosa
De 1-2-3 speen is voor pap-voeding, omdat die anders niet door de gaatjes komt. Ik weet niet welke speen je eerst had, maar er zijn spenen met 1,2, 3 of vier gaatjes. Ik zou gewoon overstappen op een gaatje meer als ik jou was.
de volgende stap op een 2 speen van avent is de nr. 3 speen en daarna de 4. Alleen voor dikkere dingen als pap kun je de 1-2-3 speen gebruiken. Anders gaat het veel te snel. Ik gebruik trouwens wel de papspeen voor gewone melk omdat de nutrilon forte 2 heel dik is en niet goed uit de nr. 4 komt.
Aha, dat verklaart veel zeg! Bij de etos hadden ze die 1-2-3 speen aangeraden, ook stom van ze! Ik ga nu maar weer de 3 speen proberen dan. Eens kijken hoe dat gaat Thnx, Rosa