Ziva of Mavis vind ik de leukste Dacht dat Rodhè een jongensnaam was. Voor de jongens vind ik ze alledrie niet mooi sorry.
Ik zou geen naam kiezen met twee puntjes. Dat zorgt vaak voor problemen in computer systemen. Hierdoor is soms een naam niet meer terug te vinden, erg onhandig. Een hele praktische overweging, om sommige namen niet te kiezen
Zorah vind ik het mooist. Anaïs is ook mooi (uitgesproken anna-ie), maar om de trema zou ik het niet kiezen. Severin doet me denken aan het woord zeveren, wat zeuren of kwijlen betekent. Niet een positieve associatie. Misschien vind je deze jongensnamen leuk: Theon Noan Gino Wess Waldemar
Wat een verschillende reacties allemaal! Zelf neig ik wel naar Naïm en Mavis. Mijn andere kinderen en wij zelf hebben van origine Franse/Engelse namen. Naïm uitgesproken als Naa-jiem En Mavis als Mee-vis Ben benieuwd wat mijn vriend op het lijstje heeft staan 😅
Zora, Ziva en Rodé vind ik leuke namen. Mavis las ik ook als Ma-Vis (mama vis). Normaal vind ik ae namen niet zo mooi, maar misschien schrijven als Maevis, dan is de uitspraak misschien wat duidelijker. Jongensnaam kies ik Yves.