ik wil voor het dochtertje van mijn schoonzusje een thshirtje laten drukken met de tekst " ik krijg een neefje of nichtje" erop. Maar ik heb geen idee welke maat het kind heeft. Ik ben bang dat als ik het aan mijn schoonzusje vraag dat ze misschien al 'onraad' ruikt Is er iemand die me het kan vertellen (ze is van juli 2005, dus op moment van vertellen in april al bijna 3) Alvast bedankt!
Ik denk dat dat heel erg verschilt. Onze Yasmin die nu 3 is en eind juli 4 wordt, is tenger en heeft maat 98.
Hoi, mijn dochter is ook van juli 2005, en heeft maatje 98, is ook vrij tenger, maar ik zou 104 doen, zo kan ze hem wel wat langer aan, en met t'shirtjes maakt het niet zoveel uit dat ie wat groter is. groetjes kikker
Weet niet of je al een shirtje gekocht hebt maar mijn dochter is van eind april 2005 en zit nu op 104-110. Ze is wel iets lang voor haar leeftijd. Ik zou voor maat 104 gaan, mocht het dan krimpen in de was dan kan ze het in ieder geval iets langer aan. BTW, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zou ook voor 104 gaan, weet je zeker dat ze het aankan Even ter vergelijk mijn vriendin heeft een dochtertje van 3 en die draagt op dit moment maatje 92/98 ( is een klein tenger ding) Kylian is 1,5 en draagt op dit moment 92/98 ( hij is dus geen klein tenger ding ) Groetjes Anita