hoi meide ik en vl gaan dus samen een pup aanschaffen alleen we kunne niet kiezen haha maar ik wil het wel graag met jullie delen *smelt*
het is een stafford ik vind ze allebij zo schattig maar om ze nou allebij nou te nemen wordt weer iets te druk
schattig. Zijn ze beiden van hetzelfde ras? Nee toch? Ik zou kiezen voor het ras wat het beste bij jullie past, qua karakter en natuur ...
ja zijn van dezelfde ras alleen kleur is anders de 1ste de donkerder heeft de kleur van zn papa en de 2e de lichtere lijkt op zn mama
Nr1 maar ik vind ze nogal wazig uit hun oogjes kijken, of komt dat door de foto? Zit er een stamboom bij?
Idd zoals sommigen al zeggen.. een pup kiest zijn baasje vaak uit. Degene die als eerste naar je toe komt.. Als je toch niet kan kiezen, is dat zoiezo beter.. Zo ben ik ooit eens heen gegaan voor een hele witte kitten (zoooooo mooi vond ik dat) daar aangekomen, kwam die witte niet bij me, maar haar broertje (rode) kwam helemaal in me gekropen, zo lief... dus die heb ik meegenomen toen
Hoeveel weken zijn ze op de foto? Ze lijken zo dun en zielig uit hun ogen kijken... Vind ze beide niet mooi maar das mijn smaak stafford in camelkleur vind ik dan mooier dan de gestroomde Schattig zo klein! Succes met de keus ! Wat word de naam?
Ik zou ook naar karakter kijken vragen aan de fokker welk karakter ze hebben en dan objectief bekijken welk karakter bij je past. Bij onze oudste hond hadden wij tweede keus en eigenlijk vanaf het begin was er 1 hond die constant bij mij zat, dus ik was helemaal verliefd (mensen woonden vlakbij dus ging elke week kijken) toen kwam de uitzoekdag en waren we er tegelijk met de mensen die eerste keus hadden (die kwamen veel te laat) alle hondjes liepen mooi buiten en hun maar kijken welke ze willen, mijn hondje kwam ondertussen al lief bij mij knuffelen dus heb hem lekker onder mijn stoel geschoven waar hij ging slapen, toen hun dus klaar waren met uitzoeken was het en jullie pluk hond onder de stoel vandaan en zeg deze, je had die mensen moeten zien kijken . En de fokker heel mooi van ja maar deze hadden jullie al afgekeurd ze hebben hem uit de kennel weer mee genomen haha, nou eigenlijk niet maar vanaf het begin was het duidelijk dat dat mijn hondje was. Zijn nu bijna 14 jaar verder en nog gene dag spijt gehad van mijn grote vriend. Ps qua uiterlijk vind ik de linker mooier