Nergens antwoord op mijn vraag te vinden, mss hier?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door L89, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Mss een beetje een domme vraag maar vind nergens het antwoord, hoop dat iemand van jullie het weet...
    Wanneer je geklust hebt en later die dag in bad gaat blijven er dan toch nog sperma cellen achter in je vagina? Spoel je ze niet weg?:)
    Aangezien ze tot 3 dagen kunnen overleven in je vagina ben ik benieuwd wat er met ze gebeurd wanneer je dagelijks in bad gaat..?!

Gr l89

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hoi L89!
    Ik weet het niet precies maar volgens mij is het zo dat de zaadcellen binnen 5 minuten tot aan je eileider zwemmen en daar "wachten" op het eitje.
    Volgens mij staat je vagina ook niet altijd open en kan het badwater niet helemaal "naar binnen". (Klinkt heel gek zo :D)
    Maar nogmaals, ik weet het niet zeker.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    de zaadjes zijn idd vrij snel de eileider binnen gedrongen waar ze dan wachten..
    ik denk ook niet dat het water van het bad zo diep naar binnen komt lijkt me dat we dan regelmatig met allerlei ontstekingen daar lopen als het water zo diep zou komen..
    als het al naar binnen komt denk ik dat het maar een heel klein stukje naar binnen komt

4. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Na de sex kan het gebeuren dat je nog wat verliest. Gewoon omdat je blijft liggen, of bij een toiletbezoek. Ook in jouw geval kan dat. Maar dat is niet erg.
    De zaadcellen schieten met zo'n snelheid naar binnen dat je alle bruikbare zwemmers allang bij de ingang hebt zitten, om het maar even simpel uit te leggen. Daar kan het badwater niet bij. Als je wat verliest door te plassen, zit de rest al te ver om nog helemaal terug te lopen.
    Wat er dan nog uitloopt kun je zien als restafval ;)

5. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie antwoord! Ik kon het me ook niet voorstellen! Maar kon het ook nergens terug vinden!

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Nee hoor een bad nemen kan geen kwaad, de zwemmers die nodig zijn die zijn dan allang op zwemtocht :) .. de rest wat er wellicht nog uit komt is gewoon soort slijm, die niets doet..

Dus gewoon lekker badderen! :)

Deel Deze Pagina