Ken je dat gevoel dat je hoofd overloopt en je dan stomme dingen doet? Ik wel hahahaha. Wij zijn een paar weken geleden verhuisd en in ons nieuwe huis moet veel meer gedaan worden dan we in eerste instantie gedacht hebben. Daarnaast ben ik druk aan het studeren voor mijn eerste tentamen volgende week zaterdag. Ook is mijn man op dit moment ziek. Kortom ik heb best wel veel aan mijn hoofd en dan doe je wel eens stomme dingen of vergeet je wel eens wat. Als ik nu naar de winkel ga dan tel ik echt op mijn hand hoeveel dingen ik mee moet nemen, want anders vergeet ik de helft. (Niet dat dat helpt, want nu sta ik in de winkel; ik moet 6 dingen hebben. Dit zijn er 5. WAT moest ik nog meer meenemen???) Normaal ben ik heel goed in het onthouden van gezichten, maar nu... Pfff Niet dus. Ik heb nu al een paar keer gehad dat een moeder op school tegen mij begint te praten en ik dan denk: Help van wie ben jij de moeder en zit jouw kind bij een van mijn zonen of bij mijn dochter in de klas? Ik moet ze dan vast met een verdwaasde blik aan staan te kijken. Gelukkig schiet me vaak net op tijd te binnen wie ze zijn of zeggen ze iets waardoor ik het weer weet, maar jeetje ik hoop snel mijn hersenen weer terug te vinden, want ergerlijk vind ik het wel. Wat ik met deze topic wil? Geen idee, maar ik ben het even kwijt hahahaha
Begrijpelijk. Dat gebeurt mij ook wel eens van oja ken ik je haha. Vroeger had ik een hoofd dat alles vast hield de laatste jaren kun je mijn hoofd beter een vergiet noemen. Het is niet meer goed gekomen. Vroeger wist ik van elke neef nicht oom tante hun verjaardag alles is gewist.