Hallo, Mijn dochter is nu 7 weken oud en weegt 4200 gram. (geboortegewicht 2940 met 37,5 week) Ze krijgt sinds ruim een week 5 flessen van 150cc 4 scheppen omneo (ivm harde ontlasting) en 1 schep standaard. Volledige omneo bleef ze erg onrustig van. Nu heb ik het idee dat ze hier (binnenkort) niet meer genoeg aan heeft, het is nu sommige flessen al rekken voor de voedingen. De nacht slaapt ze sinds een week door en komt dus niet voor een voeding. Ze doet ong 20 minuten over de fles (begin gaat snel, maar daarna word ze moe en gaat het langzamer) Nu is mijn vraag, ze zal voorlopig nog op 5 flessen moeten blijven, maar zou het een oplossing kunnen zijn om die ene schep standaard te vervangen met voeding voor hongerige baby's? Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Beste Happy12, Ik zou niet willen adviseren om een schep toe te voegen voor hongerige baby's. Dit werkt inderdaad 'verzadigender', maar lijkt me niet geschikt om in combinatie met Omneo te gebruiken, wat juist zou zorgen voor een betere vertering. Misschien dat je wel de fles, waarna de kindje het snelste weer honger krijgt, kunnen ophogen naar 180 ml. Groet, Anne