Wachten kan lang duren

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mickie, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Direct had een goede cyclus. Ongeveer 30 dagen. En ik voel wanneer ik de eisprong heb. Een paar dagen er na had ik bruine afscheiding. 2 dagen maar en het meeste bij het afvegen zeg maar. Ik dacht, shit nu al ongesteld. Maar hier op deze site kwam ik het begrip innestellingsbloeding tegen. De hele week heb ik krampjes gevoeld en erg lage rugpijn en niet zo'n pijn dat je rug vast zit.
    Mijn vriend zag dat ik allemaal aderen op mijn borsten heb lopen die nu opvallend zichtbaar zijn. Richting mijn tepels, en die vervolgens groter aan het worden zijn in diameter, niet donkerder. Wel zijn ze op dit moment erg zacht, slap.
    Meestal als ik ongesteld moet worden, heb ik erg last van mijn borsten en voel ik het aankomen zeg maar. Nu helemaal niets. Ook heb ik een paar dagen voor de eerste dag menstruatie wat oud bloed. Nu helemaal niets. Alleen wat witte afscheiding.
    De rugpijn is afgezakt, de krampjes ook en ik voel me eigenlijk super.

Vanmorgen een test gedaan...niets. Maar ik heb toch sterk het gevoel...zou het. Als ik nu een negatieve test heb, kan ik dan morgen een positieve test hebben? Wat duurt zo'n dag lang...en wat spannend elke keer als ik naar de wc ga. Zou het?

2. Hoi Mickie, Spannend! Ik zou dan niet morgen maar zondagochtend testen, dan zou de HCG in je lijf verdubbelt moeten zijn. Met welke testen test je?

3. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    Ik heb getest met een test van de kruidvat. Ik heb nu nog een test in huis van clear blue.

Groetjes

4. gimena

gimena Niet meer actief

en wat is er uit de test gekomen?

5. De test van vanmorgen was negatief.

@mickie: ik hoop maandagochtend een positieve test van je te zien! Ik zou echt nog tot minimaal zondagochtend wachten met testen, zeker met een clearbleu. Kruidvat is namelijk al heel gevoelig en als die het HCG nog niet oppikt doet CB dat morgen ook niet denk ik. Zonde van je test. In ieder geval succes met testen, wanneer je ook besluit ;)

Deel Deze Pagina