Hallo hallo, Mijn kleinje is nu 6 weken. Snachts laat hem nu slapen in een romper met lange mouwen en een dus slaapzakje van de Hema. Ik vind het echt moeilijk, het ene moment denk ik dat die het te warm heeft en het andere moment weer te koud. zelf ben ik echt een koukleum. Hoe laten jullie jullie kindje slapen met dit weer?< Groetjes!
ik leg mijn meisje in een rompertje met korte mouwen en alleen een lakentje over haar heen, de zon staat de hele dag op haar kamertje (tuin op het zuiden) en ondanks dat we het rolgordijntje dichthouden is het snikheet daar. dus alleen romper met lakentje
Die van mij leg ik met alleen een rompertje met korte mouwen in een mouwloze slaapzak en alleen een lakentje tot zn middel ongeveer.... ik vind het ook lastig want smorgens vroeg is het alweer zo'n stuk afgekoeld dat ik denk dat korte mouwtjes weer te fris zijn. Ik wilde vannacht een slaapzak proberen met mouwen en dan een mouwloze romper en dan gewoon helemaal zonder extra lakens of dekens..
Hier alleen een romper met korte mouwen. En een lakentje erover heen, die mevrouw er zelf aftrapt binnen 5 minuten
Die van mij slaapt in een kort broekje met t-shirt. En dan zit er ook nog een rompertje met luier onder. En dan ook nog in de zomerslaapzak. Ik heb niet het idee dat ze het warm heeft. Ze slaapt trouwens wel goed.
idd took op t zuiden en heel heet op de kamer, alleen een romper zonder mouw en een lakentje verder niks
Benthe is wel net iets ouder als jouw kindje (12 weken oud nu) maar die slaapt in haar luier, een rompertje zonder mouwen, een shirtje met korte mouwen, een kort broekje, en onder een lakentje en dekentje.
Misschien kan je hier eens kijken? Zo ongeveer een zelfde topic ! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/151399-welke-slaapkleding-weer.html
Vicky slaapt in een rompertje met een dunne pyama. Dekentje/lakentje trapt ze toch van zich af en slaapzak vindt ik te dik.
Mike sliep gisteren in een romper korte mouw en zomer slaapzak.. Maar is meerdere malen vannacht wakker geworden en zijn nekkie was erg warm. Dus vannacht gaatie met alleen een shortama naar bed. Kijken hoe hij dan aanvoelt. En zo nodig kan ik er een slaapzak bij aantrekken of juist de shortama uit. Het is echt even gokken nu, word er zelf ook beetje moedeloos van maarja.. Wij moeten t voor hun doen, kunnen niet zichzelf uitkleden of aankleden zoals wij.
Iris slaapt nu ´s nachts met alleen haar romper aan, in een dunne slaapzak met lange mouwen. Als wij naar bed gaan leg ik het lakentje + dekentje half over haar heen. Maar dit is echt alleen nu het zo warm is. Als het straks weer wat minder warm is krijgt ze weer een pyjamashirtje aan.
Mijn jongens slapen alleen in een romper met korte mouw. En ook zonder deken/laken want deze schoppen ze af. Gisteren was het ook 30 graden op hun kamer.
Hahaha, mijn zoontje van vijf maanden ook. En ook alleen romper met korte mouwen en alleen lakentje. Veel te warm met een slaapzak, hij reageert er ook gelijk op want hij krijgt dan warmte-uitslag.
Uhm de ramen staan hier boven dag en nacht open en in de avond koelt het best lekker af vind ik. Ze ligt savonds gewoon bij Leander op schoot te slapen, of in de wandelwagenbak of in de box. Rond 23.00-24.00 gaat ze mee naar bed toe, krijgt ze de laatste voeding en dan gaat ze in haar wiegje naast ons bed en dan dus onder het dunne dekentje en het lakentje. Zelf slapen we gewoon onder het dekbed waar we in de winter ook onder slapen! En daar lig ik ook onder als ik smiddags naar bed ga en ook met deze temperaturen. Benthe zweet overigens niet als ze in haar bedje ligt. Enige moment wanneer ze zweet met dit weer is als ze aan de borst intensief aan het werk is. Of wanneer je haar op de arm houd als we buiten zitten dan vooral die plaatsen waar huid/huid contact is.
Hoi, Milan slaapt nu in een romper met korte mouw en zomerslaapzak. Maar dan nog zweet hij smorgens als ie wakker word. Leg ik hem alleen in zijn romper met lakentje, die ook hij eraf trapt, dan word ie snachts wakker van de kou denk ik. Blijft moeilijk.
voige week nog in romper en een dikke slaapzak omdat het 's nachts ng wel koud was (ramen staan altijd open). nu in alleen een rompertje en 's nachts leg ik even een gehaakt zomer dekentje over. vanochtend was meneer gedraaid en had hij wat koude beentjes, maar z'n nekje was warm, daar check ik het altijd. koude handjes, voetjes of beetjes is niet erg.
Kai slaapt in een pyama met lange mouwen...hij heeft er helemaal geen probleem mee, het moet nog warmer worden...al;s ik m nu al met zo weinig laat slapen , moet ik m straks in zn blote kont laten slapen ...daar zit ik niet op te wachten....hij slaapt ook nog met een lakentje en een dun dekentje...