Net zwanger maar toch menstruatieachtige buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nogeenkindje, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Hoi Meiden,

Had gister een positieve test in handen:D:D:D Zoooo ontzettend blij!!2 dagen te vroeg getest. Maar ik heb nu steeds een beetje gerommel en soort mentruatieachtige buikpijn en lage onderrugpijn. Komt iemand dit bekend voor?? Had dit namelijk bij mijn 1e zwangerschap niet.

2. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Ik heb horen zeggen dat zwangerschapssymptomen hetzelfde zijn in lichte vorm als menstruatiepijn. heb je de test nog? groetjes x en proficiat:D

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik had dat ook. Zeurderig gevoel de eerste paar weken. Ik had bij 6 weken dat ik een avond dubbel lag van de pijn en dat ik niet meer kon lopen. Toen dacht ik het gaat fout. Dat was gewoon van het nog eens goed innestelen. Kan je hebben rond 6 weken. Schrok me dood maar het is allemaal goed gegaan.

4. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Na een 1e zwangerschap denk je alles wel een beetje te weten, maar dat valt dan toch weer tegen. Nu dan zwanger van ons 2e wondertje en toch nog vragen. Ik ben echt wel gerustgesteld door jullie reactie:D
    Ik ga er lekker van genieten en hopen dat ik me goed blijf voelen!!

Liefs

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! En die krampjes zijn idd normaal. Onderrug heb ik ook af en toe last van. :D

Liefs

6. Charlie2006

17 mei 2010
    65
    0
    0
    Tja, ik hoor dat ook HEEL vaak in onze vriendinnenclub!
    Allemaal verloren ze innestelingsbloed en ook zeker die krampen allemaal !

Had ik dat maar :( ....

7. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Bedankt Sanne. Je gaat je toch automatisch ongerust maken als je wat anders voelt dan anders omdat ik over 2 dagen ongi zou moeten worden zeg maar......Maar dat kan natuurlijk niet als als ik gister posi hebt getest, maar toch gaan de gedachten door je heen....Wanneer had jij getest? Ook ietstje eerder? Ik ga er echt van genieten:D:D Een 2e wondertje;)

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik wist niet precies wanneer ik ongi moest worden, wel ongeveer wanneer ik m'n ei had :) En dat ongerust maken heb ik ook heeeel erg hoor, haha. Elke keer dat ik iets voel denk ik, zal het nog wel goed zitten? En als ik dan een dag niks voel is het ook niet goed ;) En idd, geniet er maar lekker van!

Liefs

9. Perry

Perry Niet meer actief

van harte gefeliciteerd meis!
    en die menstruatie krampjes horen erbij, heb van de week toevallig uitgebreid gegooled D:

10. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Dank je wel:D Ben zo blij!! Inderdaad als je het opzoekt hoort het er allemaal bij gelukkig! Ik zou echt denken (het voelt zo) dat mijn ongi er aan komt. Maar ik ben gewoon hartstikke zwanger;)

11. Perry

Perry Niet meer actief

inderdaad je bent harstikke zwanger meis!!! lekker gaan genieten nu hihi!!

xx

Deel Deze Pagina