Hey Meiden, Ik moet even mijn verhaal kwijt, Begin mei vorig jaar ben ik gestopt met de pil, omdat mijn lieve vriend en ik een kinderwens hebben. Vanaf dat moment is mijn menstruatie uitgebleven, en heb ik al heel wat bezoekjes achter de rug bij de dr. Ik heb een hormoonkuur gehad, waardoor ik ongi werdt en was supper blij, eindelijk.... Maar dat was het dan ook weer, nouja volgende maand miscshien wel weer zeiden wij tegen elkaar, het komt vanzelf. Maar 2009 was voor ons en mijn famillie een rotjaar, ik verlies in een korte tijd 6 famillie leden + mijn lieve vader mijn grote voorbeeld. Een grote verwerkings periode brak aan, en we konden dit geen plek geven. Mijn relatie kreeg een enorme deuk vanwege het verwerken en het niet met elkaar hierover te kunnen praten, en dus ook de kinderwens even niet mee zat.... ik zag het allemaal niet zitten, ik zei steeds waarom en waarom wordt het ons niet gegund.... Maargoed wie wel, ik denk er nu anders over en denk maar weer dat het leven niet stopt, en dat er meer zijn om wie je geeft. Mijn relatie is er nu sterker door geworden, en ik weet zeker dat ik met deze man een kindje wil en mijn leven mee wilt delen. Ik Ga er voor de volle 200% tegenaan En de kinderwens is er nog steeds 2 Febr ga ik de MMM in, en eindelijk misschien duidelijkheid Bedankt
LIEVE TYPJE sterkte, met al het verwerken en we gaan er met zijn alle voor 2010!! Het wordt vast en zeker een beter jaar en wie weet wel een heel vruchtbaar jaar! liefs en Knuffel van Mij
Hey, Ja inderdaad Op den duur moet je ook kiezen tussen het verleden en de toekomst ander wordt je er nog gek van en inderdaad misschien is 2010 wel een vruchtbaar jaar voor ons allen grts
Wat een vreselijk jaar hebben jullie gehad! Wat voor de een een top jaar was, was voor jullie echt een jaar om snel te vergeten! Bij ons is het zwanger worden een leidens weg geweest met 3 operaties. De eerste twee in een ziekenhuis waar ze geen idee hadden wat ze deden.......de laatste in het VU. Tegen ons is altijd gezegt dat er geen reden was waarom we niet zwanger zouden kunnen worden......In het VU wisten ze na het lezen van mijn status dat het wel een heel moeilijk zou kunnen worden omdat de innestelling het probleem was.... Die zou nagenoeg niet mogelijk zijn! 8jr laten is het via IVF gelukt! Ik had een week te laat de innestelling en dit gebeurd bijna nooit en meestal loopt het niet goed af, en kijk nu eens We hebben een prachtige dochter gekregen, een wonder! Dit wonder is jullie zeker gegund en ik help met duimen dat het bij jullie dit jaar zal gaan lukken. Heel veel sterkte en vooral een vruchtbaar jaar
Typje, zo te horen heb jij écht een verschrikkelijk rotjaar achter de rug! Wat erg om op zo'n korte tijd afscheid te moeten nemen van zo veel mensen, waaronder dan ook nog je vader. Ik hoop dat 2010 jullie meer geluk brengt. Veel sterkte met jullie verlies en héél veel succes met zwanger worden. Het komt vast goed! Liefs Margot
@Sloppyslayer; Jullie hebben ook al het 1 en ander achter de rug, Supper dat jullie nu een dochter hebben. Het zal voor jullie een hele opluchting zijn dat het toch gelukt is, na de operatie's. @Margootje; Inderdaad dit jaar was hoe dan ook ons niet gegund, vooral het verwerken hiervan is onmogelijk, zoveel pijn in korte tijd. En je vader moeten missen die 52 was is heel erg vooral om je moeder zo te zien, helemaal alleen bah bah.... Maar gelukkig woond ze dichtbij 2 min lopen en ben er bijna elke dag wel even te vinden.
Typje wat een rotjaar heb jij er op zitten. Ik vind het verschrikkelijk om te lezen dat je zo veel ellende hebt gehad. Heel veel sterkte met het verwerken van alles. Ik wens je een prachtig 2010! En dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan.