Lastig

Discussion in 'Zwanger worden' started by nanni1996, Jan 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Op 26 december ben ik gestopt met de pil, nadat ik hem net 5 dagen had geslikt na de stop week. Wel ben ik 1 dag te laat begonnen met de pil.
    Ik heb 1 januari mijn ontrekkingsbloeding gehad van 2 dagen.
    Nu weet ik dat het lastig is als je stopt met de pil om te kijken hoe je cycles is mar ik heb het mezelf nog moeilijker gemaakt denk ik.
    Bij mijn zoontje was ik na de ontrekkingsbloeding zwanger, dus direct een normale cycles.

Nu heb ik klachten, zere onderrug/bekken, onderbuik krampjes en steken, en onwijs moe.
    Maar ja lastig want het kan ook ontpillen zijn.
    kruidvat test 2v5 is negatief, maar vorige zwangerschap daar ook pas laat mee positief.. c1000 wel vroeg positief, achteraf gezien vorige keer na 3 weken al..

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    2,652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Tsja, je weet het nooit. Toch denk ik dat de kans heel klein is dat je nu al zwanger bent. Ik ben ook in december gestopt met de pil en had twee weken lang ook last van steken, buikpijn, misselijkheid en duizeligheid en ben gewoon ongesteld geworden deze maand (gelukkig!). Gewoon afwachten dus...

Natuurlijk hoop ik dat het deze keer net zo snel mag gaan als de vorige keer!

Share This Page