Hee allen, sinds ik begonnen ben met proberen zwanger te worden en al helemaal sinds mijn mk, heb ik elke maand voordat ik (helaas) ongesteld wordt best wel heftige soort van menstruatiepijnen. Het lijkt wel of er een innesteling probeert plaats te vinden (het is elke keer een aantal dagen na de ovulatie). Het lijkt we een innesteling die dan vervolgens mislukt en dan overgaat in 'echte' ongipijnen of verdwijnt. Ik heb dit in de tijd dat ik anticonceptie gebruikt, nooit gehad en daarom maak ik me zorgen en ben ik benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben. Herkennen jullie het?
ja herkenbaar, ik heb het ook iedere maand en ook vrij heftig. was bang voor endometriose maar blijkbaar valt dat wel mee denk niet dat het een innesteling is hoor, kan me voorstellen dat na een mk je lichaam gewoon verandert. dat doet ie na een voldragen zwangerschap immers ook.
na de geboorte van je dochter ook elke maand nu verschrikkelijk buikpijn. soms wordt ik er gewoon misselijk van de pijn
Hier ook iemand die zelfs elke dag (!) buikpijn heeft.. Ik beschouw het inmiddels als normaal, maar kan niet vertellen of het normaal is of niet, want ben helaas nog niet zwanger..
heel herkenbaar ik heb het ook vanaf me miskraam 7 a 8 jaar geleden. is niet normaal wat voor pijn. weet precies wat je voelt