Pijn voordat je ongi wordt, is dat normaal?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hannes, Jan 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hannes

Hannes Actief lid

Aug 27, 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Hee allen, sinds ik begonnen ben met proberen zwanger te worden en al helemaal sinds mijn mk, heb ik elke maand voordat ik (helaas) ongesteld wordt best wel heftige soort van menstruatiepijnen. Het lijkt wel of er een innesteling probeert plaats te vinden (het is elke keer een aantal dagen na de ovulatie). Het lijkt we een innesteling die dan vervolgens mislukt en dan overgaat in 'echte' ongipijnen of verdwijnt. Ik heb dit in de tijd dat ik anticonceptie gebruikt, nooit gehad en daarom maak ik me zorgen en ben ik benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben. Herkennen jullie het?

2. Roos2424

Roos2424 Actief lid

Oct 11, 2008
    150
    0
    0
    Hoi Hoi,

Kun je de pijn ook echte plaatsen of deze link of rechts is?

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja herkenbaar, ik heb het ook iedere maand en ook vrij heftig. was bang voor endometriose maar blijkbaar valt dat wel mee ;)

denk niet dat het een innesteling is hoor, kan me voorstellen dat na een mk je lichaam gewoon verandert. dat doet ie na een voldragen zwangerschap immers ook.

4. gimena

gimena Niet meer actief

na de geboorte van je dochter ook elke maand nu verschrikkelijk buikpijn.
    soms wordt ik er gewoon misselijk van de pijn

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ja ik heb het ook iedere maand.. heel normaal!

6. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Hier ook iemand die zelfs elke dag (!) buikpijn heeft.. Ik beschouw het inmiddels als normaal, maar kan niet vertellen of het normaal is of niet, want ben helaas nog niet zwanger..

7. Nischa

Nischa Bekend lid

Mar 19, 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    heel herkenbaar ik heb het ook vanaf me miskraam 7 a 8 jaar geleden. is niet normaal wat voor pijn. weet precies wat je voelt :(

Share This Page